شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 29272
با پایان رقابت ۶۳ پینگ‌ پنگ‌باز

برترین پینگ‌ پنگ‌بازان جانباز و معلول در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های کشوری پینگ‌ پنگ‌ جانبازان و معلولین با معرفی افراد برتر کلاس‌های مختلف پزشکی در قم به کار خود پایان داد.
برترین پینگ‌ پنگ‌بازان جانباز و معلول در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های متنوع ورزشی هر ساله به مناسبت‌های مختلف سال اعم از اعیاد و جشن‌های ملی و مذهبی توسط هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم برنامه‌ریزی و با حضور ورزشکاران جانباز و معلول برگزار می‌شود.

یک دوره مسابقات چند جانبه پینگ‌ پنگ‌ با حضور جانبازان و معلولین ورزشکار از استان‌های تهران، البرز، مرکزی، قم و شهرستان کاشان به میزبانی هیئت قم به انجام رسید.

شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر بخش انفرادی در سالن ورزشی مجتمع توانبخشی جانبازان ایثار قم در محیطی بسیار صمیمی و شاد با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که این مسابقات با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار در کلاس‌های مختلف پزشکی برگزار شد.

در حالی که نفرات حاضر در تیم‌های مختلف شرکت کننده رقابتی نزدیک و جذاب برای کسب عناوین برتر هر دو بخش تیمی و انفرادی داشتند، در پایان این مسابقات و در بخش تیمی تیم هیئت جانبازان و معلولین استان تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

پینگ‌‌پنگ‌‌بازان معلول و جانباز حاضر در تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه تیم هیئت البرز مقام سوم را به دست آورد و پینگ‌ پنگ‌‌بازان تیم هیئت مرکزی به عنوان تیم نمونه اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند.

برترین‌های بخش انفرادی این مسابقات معرفی شدند و در کلاس‌های ۱ و ۲ مهدی رضاپور از تیم تهران با غلبه بر سهیل محمدی از تیم هیئت مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه حمید رضایی از تیم هیئت کاشان عنوان سوم را از آن خود کرد.

در پایان رقابت‌های کلاس ۳ پزشکی پینگ پنگ قهرمانی جانبازان و معلولین جام فجر در قم علی خوبی‌زاده از تیم هیئت تهران با شکست رامین لطفی از تیم هیئت البرز عنوان قهرمانی را به دست آورد در حالی که مقام سوم به عقیل علی‌مردانی از تیم هیئت مرکزی رسید.

در کلاس‌های ۴ و ۵ پزشکی نیز مجتبی بختیاری از تیم هیئت جانبازان و معلولین تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد و عبدالرضا کاویانی از تیم هیئت البرز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه مقام سوم به باقر جباری از تیم هیئت قم تعلق گرفت.

در کلاس ۶ و ۷ پزشکی مسابقات پینگ پنگ کشوری جانبازان و معلولین در قم محمد قنبری از تیم هیئت تهران با عبور از سد کوروش عزتی به مقام قهرمانی دست یافت، در این کلاس مهدی آقازاده از تیم هیئت جانبازان و معلولین تهران موفق به کسب مقام سوم شد.

در پایان رقابت‌های کلاس ۸ پزشکی این دوره از پیکارها حسین جعفری از تیم هیئت تهران و براتعلی فاتحی از تیم هیئت جانبازان و معلولین قم به دیدار نهایی رسیدند که در نهایت نماینده تهران قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به سعید صفدریان از تیم هیئت تهران رسید.

در نهایت مسابقات کلاس‌های ۹، ۱۰ و ۱۱ پزشکی به انجام رسید و در دیدار نهایی ابوالفضل مختاری از تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با غلبه بر سیاوش قاطع از تیم هیئت تهران به مقام قهرمانی دست یافت و حسین سلامی دیگر عضو تیم هیئت قم سوم شد و در پایان به نفرات اول هر کلاس مبلغ یک میلیون ریال،‌ نفرات دوم مبلغ ۷۰۰ هزار ریال و نفرات سوم مبلغ ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی و به تیم‌های اول و دوم کاپ و لوح قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb55b5.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما