دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 47182
منبع : خبرگزاری فارس

#تکلیف_است_بیایی

قم نيوز : قم نیوز: در چنین شرایطی، او حالا رسما اعلام کرده است که در جهت وحدت اصولگرایان و به دلیل پرداختن به مسائل مهم توسعه شهری اصراری بر نامزدی در انتخابات پیش رو نداشته و این، چونان آب سردی بر پیکر همه تخریب کنندگانی است که در شش ماهه اخیر همه دستاوردهای قالیباف در حوزه شهری را نمایشی و تبلیغاتی توصیف کرده بودند.
#تکلیف_است_بیایی
به گزارش قم نیوز، مواضع اخیر قالیباف، استراتژیست های رسانه ای حامی دولت را گیج کرده و حالا آنها در این شوک به سر می برند که چطور می توانند با وجود نظر صریح قالیباف درباره رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، فضای انتخابات شوراها را سیاسی کرده و ادعا کنند که همه پیشرفت های تهران با انگیزه رسیدن قالیباف به پاستور صورت گرفته است.

آینده روشن یک مدیر انقلابی

با توجه به اقبالی که این روزها به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی وجود دارد، می توان از هم اکنون پیش بینی کرد که محمدباقر قالیباف یکی از مهمترین شانس های پیروزی در رقابت های انتخاباتی 29 اردیبهشت است.

اجماع بر روی این چهره سیاسی که کارنامه درخشانی در مدیریت جهادی دارد، خواهد توانست به اصولگرایان برای پایان دادن به مشکلات ناشی از عملکرد دولت اعتدال در چهار ساله گذشته کمک کند. بر همین اساس است که این روزها پویش های مردمی فراوانی در سراسر کشور برای دعوت از محمدباقر قالیباف و کاندیداتوری وی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به راه افتاده که همه بر یک خط اصرار دارند: تکلیف است بیایی
https://qomnews.ir/vdcb58ba.rhbzwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما