جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 51132
منبع : خبرگزاری تسنیم

سومین مجموعه ورزشی مسجدمحور در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: به همت مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم سومین مجموعه ورزشی مسجد محور در منطقه هنرستان افتتاح شد.
سومین مجموعه ورزشی مسجدمحور در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، سومین مجموعه ورزشی مسجد‌محور به‌همت مدیر‌عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در منطقه هنرستان افتتاح شد.

مجید رفیعی مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در آئین بهره‌برداری از سومین مجموعه ورزشی مسجد‌محور گفت: در راستای گسترش ورزش همگانی با محوریت مسجد، ایجاد مجموعه ورزشی در محلات قم سال گذشته به تصویب رسید که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برای تجهیز امکانات مساجد، گفت: با توجه به اینکه مساجد محل تمرکز جمعیت در محلات و همچنین مورد اقبال بسیاری از جوانان است به‌همین منظور برنامه‌هایی را برای تجهیز آن‌ها به امکانات برای جذب بیشتر و حضور بیشتر جوانان در آن‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: توسعه ورزش محلات، فضای سالم و با نشاطی با محوریت مسجد را برای جوانان فراهم می‌کند و شهرداری نیز با جدیت این رویکرد را دنبال خواهد کرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های ورزشی مسجد محور سال جدید به بیش از 25 مجموعه خواهد رسید که اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری در بسترسازی برای توسعه زیر ساخت‌های مجموعه‌های مسجد محور انجام گرفته است و امیدوارم این امر در سال 96 خصوصاً در زمینه ایجاد مجموعه‌های ورزشی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb58bs.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما