پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 21982

شرکت ۶ نوجوانان قمی در مسابقات دو و میدانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: ۶ دو و میدانی کار نوجوانان قمی از امروز در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور شرکت می‌کنند.
شرکت ۶ نوجوانان قمی در مسابقات دو و میدانی کشور
به گزارش قم نیوز، مسابقات دوومیدانی نوجوانان پسر کشور از امروز در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود و نمایندگان قم نیز طی ۲ روز در این پیکار‌ها به رقابت می‌پردازند.

قرار است رقابت‌های نوجوانان دوومیدانی کار طی روزهای روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و تیم دو و میدانی نوجوانان قم ۶ دو و میدانی کار و یک مربی در این مسابقات شرکت کرده است.

پسران نوجوان در مواد ۱۱۰ متر مانع، پرتاب وزنه، پرش طول، ۱۰۰م‌تر، پرش ارتفاع، ۴۰۰ متر، پرتاب نیزه، ۱۵۰۰ متر و ۲ هزار متر مانع و صبح روز جمعه در مواد ۵ هزار متر پیاده روی، پرش سه گام، ۴۰۰ متر با مانع، پرتاب دیسک، پرش بانیزه، ۸۰۰ متر، ۲۰۰متر، پرتاب چکش و ۳ هزار متر آزاد به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ترکیب تیم نوجوانان قم که علی رضایی هدایت آن را بر عهده دارد محمد رضا فریدی در ۲۰۰ متر و ۴۰۰ متر، محسن سالاری در ۱۰۰ متر و پرش با نیزه، علی عباسی در پرش سه گام و پرش با نیزه، حامد خلج در ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر، حمیدرضا حلاجیان در ۱۰۰ متر و پرش طول و حسن شکری در پرتاب دیسک و چکش حضور دارند.

بر اساس بخشنامه نوجونان هر تیم در هر ماده مجاز به حضور دو ورزشکار است و هر ورزشکار تنها در دو ماده انفرادی و یک ماده تیمی شرکت می‌کند.

هیئت دو و میدانی استان قم تلاش‌های زیادی برای رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت داده و ادامه این روند در سال ۹۳ می‌تواند به تقویت و پشتوانه سازی دو و میدانی قم در رشته‌های مختلف منجر شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb59b5.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما