سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 19912

برگزاری دوره مربیگری درجه 2 آمادگی جسمانی بانوان در قم

قم نيوز : قم نيوز:رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان قم گفت: دوره مربیگری درجه 2 آمادگی جسمانی ویژه بانوان به همت هیئت ورزش های همگانی استان قم آغاز شد.
برگزاری دوره مربیگری درجه 2 آمادگی جسمانی بانوان در قم
به گزارش قم نيوز، حمید نریمان اظهار داشت: با پیگیری های هیئت ورزش های همگانی استان قم به ویژه رئیس این هیئت و اعلام موافقت فدراسیون ورزش های همگانی کشورمان و صدور مجوز برگزاری دوره عملی مربیگری درجه ۲ رشته آمادگی جسمانی بانوان در استان قم، این دوره به صورت تئوری از امروز با شرکت ۳۰ نفر از مربیان واجد شرایط آغاز شد.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه دوره های مربیگری درجه ۲، تمامی مربیان دارای کارت مربیگری درجه ۲ می بایست در پنج کارگاه حضور و نمره قبولی دریافت کرده باشند که این مورد نیز با پیگیری های هیئت در اواسط سال جاری انجام شد تا مربیان جواز شرکت در دوره تئوری را کسب کنند.

نریمان افزود: در این دوره که در سالن آموزش مجموعه ورزشی تختی برگزار می شود شرکت کنندگان با ۹ موضوع تخصصی ورزرش و مربیگری شامل فیزیولوژی ورزشی، تغذیه ورزشی، تجزیه و تحلیل مهارتها، اصول مربیگری، رشد و تکامل حرکتی، برنامه ریزی و طراحی تمرین، ایمنی در ورزش، روانشناسی ورزشی سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی آشنا شده و خود را برای آزمون نهایی آماده خواهند کرد.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان قم اضافه کرد: در این دوره که تا هشتم اسفند ماه به طول خواهد انجامید از مدرسینی همچون دکتر محمد کریمی، حسین دوعلی، حمید مسجدی، علی خواجه بیاتی، حمید صادقیان و حمید نریمان که دارای تجربه چندین ساله در امر تدریس دوره های تئوری مربیگری ورزش هستند استفده شده است.

وی یاد آور شد: به تمامی شرکت کنندگان در این دوره ۴ کتاب تخصصی ورزشی در زمینه طراحی تمرین، تغذیه ورزشی، منابع انرژی، اصول آمادگی جسمانی نیز اهدا شده است تا به صورت اصولی و کاملا علمی با مباحث مربوط به مربیگری آمادگی جسمانی آشنا شوند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان قم در پایان اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره پس از موفقیت در ۹ آزمون تئوری و کسب حداقل نمره ۱۲ در هر درس موفق به دریفات مجوز شرکت در دوره عملی مربیگری درجه آمادگی جسمانی خواهند شد.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcb59b8.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما