شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 47452
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم مطرح کرد

تاثیرگذاری سپاه در عرصه‌های مختلف با تکیه بر روحیه اعتقادی و معنوی

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم از گستره فعالیت‌های فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این مجموعه از بدنه جامعه تشکیل می‌شود به همین علت با تکیه بر روحیه اعتقادی و معنوی خود می‌تواند در عرصه‌های مختلف میان مردم تاثیرگذار باشد.
تاثیرگذاری سپاه در عرصه‌های مختلف با تکیه بر روحیه اعتقادی و معنوی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو، با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از وجود اندیشه‌های جدید و کارآمد در تفکر امام خمینی(ره) بوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت جدید و جهانی بود به همین علت به یک مجموعه جدید با نگاهی جهانی نیاز داشته است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای نسبت به سپاه دارند، اضافه کرد: اگر کشور در هر عرصه‌ای دچار مشکل شود، سپاه انقلاب اسلامی و پاسداران برای رفع مشکل در میدان حضور می‌یابند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم خاطرنشان کرد: جمعیت قابل توجهی از نخستین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند اما اکنون نیز بازماندگان آنها نقش‌های مهمی را در سطح ملی و فراملی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی خود را پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌دانند، تصریح کرد: این افراد برای تحقق اهداف مورد نظر نظام اسلامی در حال تلاش هستند و به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اکنون به پیشرفت‌های بسیاری رسیده‌اند.

خدابنده‌لو از گستره فعالیت‌های فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این مجموعه از بدنه جامعه تشکیل می‌شود به همین علت با تکیه بر روحیه اعتقادی و معنوی خود می‌تواند در عرصه‌های مختلف میان مردم تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه سپاه فقط به فعالیت‌های نظامی و فرهنگی محدود نمی‌شود، تصریح کرد: سپاه نسبت به تهدیدهای نظامی آگاه است به همین علت به عنوان مشاور در برخی از کشورها حضور داشته و برای حفظ حرکت بیداری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حال تلاش است.

خدابنده‌لو یادآور شد: بسیج یکی دیگر از جلوه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در قالب آن نیروهای مومن و انقلابی تربیت می‌شوند تا بتوانند در عرصه‌های مختلف اهداف نظام را دنبال کنند؛ فراگیری بسیج یکی از اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که رهبر انقلاب اسلامی نسبت به این هدف نگاه ویژه‌ای دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم با تاکید بر اینکه همگان باید از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حراست کنیم، اظهار کرد: پاسداری از جایگاه پاسدار یکی از اولویت‌هاست به همین علت باید جایگاه پاسداران را حفظ کرده و در راستای ارتقا آن تلاش کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb5aba.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما