يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : 32322
منبع : پايگاه خبري پليس
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد:

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم

قم نيوز : قم نگار: رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا گمرکی و دخانیات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد.
کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
به گزارش قم نگار، سرهنگ مهدی قدمی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محورهای مواصلاتی استان موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال شدند.

وی افزود: مأموران در این طرح تعداد ۶۹۰ دستگاه موبایل، ۱۴۴ بسته ۱۰۰ تایی تجهیزات پزشکی، ۳۰۲۸ ثوب پوشاک، ۱۸۰ دستگاه اسپیکر، ۲۱۶ عدد نوشابه انرژی‌زا و ۱۴۳ عدد آرمیچر یخچال کشف کردند.

قدمی ادامه داد: در مجموع این طرح، ارزش ریالی تقریبی کل اقلام مکشوفه ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بوده که طی آن ۹ نفر متهم دستگیر و ۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: تمام خودروهای توقیفی در این طرح فاقد هرگونه مجوز حمل و گمرکی بودند که پرونده تشکیل و به همراه متهمان دستگیر شده و کالاهای مکشوفه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb5fbf.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما