دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : 33312
رییس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث:

دوره آموزش مجازی حدیث برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: رییس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به ابتکاری جدید در حوزه آموزش علوم حدیث اشاره کرد و گفت: در بخش آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث دوره آموزش مجازی حدیث با هدف ارتقاع سطح علمی حدیث پژوهان برگزار می‌شود.
دوره آموزش مجازی حدیث برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام مهدی غلامعلی، رییس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان این که جای مطالعات علوم حدیث در مطالعات عمومی جامعه خالی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل برخی افراد در استفاده و فهم احادیث دچار اشتباه می‌شوند که برداشت‌های مختلف و گاه متعارضی از حدیث می‌شود.

وی برداشت صحیح از حدیث را نیازمند آموزش دانست و افزود: دانشگاه علوم حدیث در بخش آموزش الکترونیکی خود دوره‌‌ای را برای عموم مردم با عنوان حوزه مجازی حدیث در دو نیم سال برگزار می‌کند که استادان برجسته علوم حدیث به آموزش بررسی سندی و محتوایی احادیث می‌پردازند.

حجت الاسلام غلامعلی با بیان ین که کلیه جلسات آموزشی این دوره به شیوه غیر حضوری و از طریق اینترنت ارائه شده و داشتن رایانه و اینترنت پرسرعت از لوازم شرکت در این دوره است، گفت: برای هر کاربر در سامانه دوره‌های آزاد مرکز الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، یک صفحه به عنوان میزکار تعریف می‌شود و جلسات درسی به صورت هفتگی در میزکار داوطلبان فعال و قابل مشاهده خواهد بود.

رییس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: از مزیت های این دوره این است که افراد در هر جایی که باشند حتی در خارج از کشور و با هر موقعیت شغلی می‌توانند از این آموزش استفاده کنند و برای تمام مردم با هر سطح علمی که باشند برگزار می‌شود و در پایان دوره با برگزاری آزمون آنلاین گواهی پایان دوره داده می‌شود.

وی با بیان این که در هر دوره هفت عنوان کلاس برگزار می‌شود، افزود: هزینه هر دوره ۱۰۰ هزار تومان است که با تخفیف ۴۰ درصد در این دوره برای عموم مردم ۶۰ هزار تومان و برای طلاب ۳۰ هزار تومان است؛ اولین دوره در ۱۲ آبان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام غلامعلی اظهار داشت: دوره آزاد آموزش مجازی فقط در رشته علوم حدیث خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره «حوزه مجازی حدیث » تا دهم آبان سال جاری، به سامانه دوره های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی Sama۳.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb5fbf.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما