دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 51312
منبع : خبرگزاری مهر
با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال؛

شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس قم تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک قدس با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.
شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس قم تکمیل می‌شود
شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک قدس قم تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی‌جان صادق‌پور با اشاره به مشکلات جمع آوری و دفع فاضلاب در بخشی از شهرک قدس اظهار داشت: مشکلات به وجود آمده در بخش‌هایی از این شهرک به دلیل مشکل شیب معکوس و عدم امکان اتصال به شبکه فاضلاب است.

وی با بیان اینکه پیش از این تا کوچه ۸۲ این شهرک شبکه جمع آوری فاضلاب ایجاد شده بود، یادآور شد: از کوچه ۸۲ به بعد به سمت جمکران به دلیل مشکل شیب معکوس شبکه فاضلاب اجرا نشده که این امر مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به افزایش ساخت و سازها در این منطقه و مشکلات به وجود آمده ابراز داشت: متأسفانه در این منطقه با توجه به جنس زمین، امکان حفر چاه جذبی وجود ندارد و به همین سبب مشکلات دفع فاضلاب دوچندان شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و با استناد به مکاتبات انجام شده برای رفع مشکلات این منطقه اظهار داشت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر پیگیری‌ها به نتیجه رسید و در نهایت پیمانکار این پروژه انتخاب و پس از تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

صادق پور خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۴۲۰۰ متر و با لوله‌هایی به قطر ۴۰۰ میلی متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی طول مدت اجرای این پروژه را ۶ ماه اعلام کرد و یادآور شد: با اجرای این پروژه حدود ۲۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5fbs.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما