يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 44022
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم خبر داد

پیروزی بانوان تیرانداز قم در تفنگ و تپانچه لیگ ایران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم از پیروزی بانوان تیرانداز استان در رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.
پیروزی بانوان تیرانداز قم در تفنگ و تپانچه لیگ ایران
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد  گفت: هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور در حالی برگزار شد که طبق برنامه رقابت‌های این فصل، تیم‌های پاس جوان و هیأت‌ اهواز میزبان دیگر رقبا بودند و مسابقات با دو پیروزی برای تیم قم همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان در هفته پنجم خود، در حالی پیگیری شد که تیم رعد تهران در گروه نخست و تیم هیأت‌ تیراندازی کرمانشاه در گروه دوم به دلیل برخورد با قرعه استراحت بازی نداشتند و عملکرد دیگر رقبا را نظاره می‌کردند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: در بخش تیمی رقابت‌های هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی ایران در رشته تفنگ بادی، تیم‌های هیأت‌ تیراندازی قزوین و هیأت‌ قم موفق به عبور از سد حریفان خود شدند، ضمن اینکه در رشته تپانچه‌ بادی نیز پیروزی در مسابقات این هفته به این دو تیم اختصاص یافت.

وی ابراز کرد: در رده‌بندی بخش انفرادی رشته تفنگ بادی، نازنین‌زهرا جعفری از دانشگاه تهران در مکان نخست جای گرفت، مهدیه عباسی‌فر از هیأت‌ قزوین موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی شد و حنانه گلدوزها از هیأت‌ قزوین کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

متقیان‌نژاد یاد آور شد: همچنین در رده‌بندی بخش انفرادی رشته تپانچه بادی، سوناسادات میر جلالی از تیم هیأت‌ قزوین با امتیاز 368 امتیاز، درسا عرب‌شاهی از دانشگاه تهران با امتیاز 366 و سکینه باقری دیگر عضو تیم هیأت‌ قزوین با امتیاز 366 به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم مازندران به دلیل وضعیت نامساعد آب و هوا نتوانست در این هفته از رقابت‌ها حضور یابد و دیدار این تیم با هیأت‌ بوشهر به زمان دیگری موکول شد، اضافه کرد: تیم‌های حاضر در هفته پنجم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی رقابت کردند.

متقیان‌نژاد به تیم‌های شرکت کننده در لیگ دسته اول ‌تیراندازی بانوان نیز اشاره کرد و افزود: تیم‌های بانوان رعد تهران، پاس جوان، دانشگاه تهران، هیأت‌ مازندران، هیأت‌ قم، هیأت‌ بوشهر، هیأت‌ اهواز و هیأت‌ قزوین در این لیگ برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر به رقابت می‌پردازند.

‌وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی رقابت‌ها در دو گروه به انجام می‌رسد، ابراز کرد: میزبانی هفته سوم و پایانی نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور را تیم هیأت‌ تیراندازی قم انجام داد و بانوان تیرانداز قم این هفته یکی از بهترین نتایج لیگ امسال را کسب کردند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اظهار کرد: این هفته از رقابت‌ها در واقع هفته پایانی مرحله گروهی بود که در ترکیب تیم تفنگ بادی عطیه قدمی، مینا روحیان، فهیمه زند و موسوی به میدان رفتند و در تیم تپانچه زهرا زارعی، ریحانه حیدری، نوروزی و برخوردار رقابت کردند و افسانه جمال‌لو به عنوان مربی و مرضیه فراهانی به عنوان سرمرپرست این تیم را همراهی کردند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb5gba.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما