شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 33042
با حضور معاون وزیر‎‎؛

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم معرفی شد

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل جدید ارتباطات وفناوری اطلاعات استان قم طی مراسمی با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری معارفه و از مدیر قبلی این اداره تقدیر شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم معرفی شد
به گزارش قم نگار‏، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم قبل از ظهر شنبه با حضور مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل ارتباطات استانداری قم، مدیرکل پست استان و جمعی از مسئولان در اداره کل پست استان قم برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حمید مهدی‌پور مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و سید حسن هانی‌پور مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم معارفه و حکم مدیریت وی از سوی وزیر ارتباطات قرائت شد.

دولت الکترونیک در استان قم توسعه یابد
مدیرکل سابق ارتبطات و فناوری اطلاعات استان قم در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از همه شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: بنده در مهرماه سال ۹۱ به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری قم منصوب شدم و طی سه سال با وجود بضاعت اندک سعی کردم از ظرفیت‌های موجود اداره کل استفاده کرده و سیاست‌های وزارت ارتباطات را اجرا کنم.

حمید مهدی‌پور با اشاره به ترافیک کار ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در بحث دیتا سنتر‏، و اجرای دولت الکترونیک تلاش کردیم و امید داریم شاهد توسعه این بخش در استان قم باشیم.

همکاری با بخش خصوصی شرح وظایف اداره ارتباطات
مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در سخنانی با بیان اینکه فرصت‌های خوبی در حوزه اطلاعات و ارتباطات پیش رو است‏، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی برای ما حکم شرعی دارد و رئیس جمهور نیز توجه ویژه‌ای به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند.

سید حسن هانی‌ با اشاره به سیاست‌ها و شرح وظایف‌ها ابراز کرد: در شرح وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ذکر شده که توسعه خدمات الکترونیک از وظایف اصلی است و توسعه خدمات باید با همکاری بخش خصوصی باشد و حتی در پروژه‌های مختلف فناوری اطلاعات این اداره کل می‌تواند بلاعوض با شرکت‌های خصوصی همکاری کند.

وی بیان داشت: ما انتظار داریم وزارت ارتباطات در سال‌های آینده به تولید محتوا توجه ویژه داشته باشد و اندکی بازنگری در حوزه تولید محتوا داشته باشد.

نیازمند نسل جدیدی از محتوای دیجیتال هستیم
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با بیان اینکه نیاز به نسل جدیدی از محتوای دیجیتال داریم، عنوان کرد: ما به مناطق ویژه فناوری اطلاعات نیاز داریم و در ارائه برخی خدمات با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

هانی‌ عنوان داشت: ما باید به فناوری اطلاعات بیشتر از ارتباطات توجه کنیم و متاسفانه بیشتر به ارتباطات اهمیت داده می‌شود اما در حال حاضر به فناوری اطلاعات بیشتر از ارتباطات نیاز داریم.

دانشجویان کارآفرین حمایت می‌‌شوند
وی تصریح کرد: در استان قم پنج هزار دانشجوی حوزه ارتباطات تحصیل می‌کنند و متأسفانه همه آن‌ها در پی شغل هستند اما به این جوانان بگوییم که خودشان باید کارآفرینی کنند و توان خود را بسنجند که در این صورت موفق‌تر خواهند بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم یادآور شد: وزارت ارتباطات در برنامه‌هایش عنوان کرده که از دانشجویان کارآفرین حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb5gbf.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما