يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 50052
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

مسؤولان موظف به حمایت از منافع بانک‌ها و تولیدکنندگان هستند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه مسؤولان موظف به حمایت از منافع بانک‌ها و تولیدکنندگان هستند، گفت: در این فرآیند می‌توانیم به برخی از قوانین به صورت انعطاف‌پذیرتر نگاه کنیم.
مسؤولان موظف به حمایت از منافع بانک‌ها و تولیدکنندگان هستند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی شنبه شب در نشست تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد و افزود: برخی از حرکات و صحبت‌هایی که در میان این تجمع انجام شد متاسفانه با روح وحدت هماهنگی نداشت به همین علت ارزش‌های روز قدس را مورد تاثیر قرار داد.

وی از بی‌توجهی نسبت به انجام امور کارشناسی لازم در راستای رفع موانع تولید گلایه کرد و افزود: مباحث کارشناسی باید قبل از این جلسات مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه بانک‌ها، مسؤولان و واحدهای تولیدی در یک طرف میز قرار دارند، تصریح کرد: در این نشست‌ها به دنبال بی‌توجهی نسبت به منافع طرف خاصی نیستیم به همین علت یک توافق منطقی و شدنی را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان موظف به حمایت از منافع بانک‌ها و تولیدکنندگان هستند، عنوان کرد: در این فرآیند می‌توانیم به برخی از قوانین به صورت انعطاف‌پذیرتر نگاه کنیم.

صادقی بر بررسی راهکارهای کارشناسی در جلسات تخصصی تاکید کرد و گفت: اگر روحیه تعاملی خود را افزایش دهیم می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات را رفع کنیم.

وی تحقق رشد اقتصادی و افزایش اشتغال را از اهداف سال جاری برشمرد و ادامه داد: برای تحقق سیاست‌های مورد نظر اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنیم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb5gbs.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما