چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 26572

بدمینتون بازان قمی به مرحله چهارم نهایی راه یافتند

قم نيوز : قم نیوز: بدمینتون بازان قمی در مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان کشور به مرحله چهارم نهایی راه یافتند و حریف تیم‌های استان‌های کردستان و تهران شدند.
بدمینتون بازان قمی به مرحله چهارم نهایی راه یافتند
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات بدمینتون قهرمانی رنکینگ جوانان کشور بازیکنان راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این پیکار‌ها مشخص شدند.

تیم بدمینتون استان قم که در این پیکار‌ها شرکت کرده است موفق شد با ترکیب ۴ بدمینتون باز به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند و با توجه به حضور ۲ تیم در این مرحله از شانس بالایی برای رسیدن به جمع تیم‌های حاضر در نیمه نهایی برخوردار شود.

در دور مقدماتی این مسابقات علیرضا اسکانه، حسین ثانی، محمد باقر طرابی و نعیم موسوی‌نژاد بدمینتون بازان استان قم بودند که با عبور از سد حریفان خود، به جمع نفرات مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رنکینگ جوانان کشور پیوستند.

در پایان مسابقات مرحله نخست بخش دو نفره، علیرضا فتحی و امید مرادی از تهران، امیر رضا کاکاوند و محمد امین امینی از قزوین، متین اسدی و پارسا مظفری از کردستان، علیرضا اسکانه و حسین ثانی از قم، شباهنگ عسگری و امیر حسین نورعلیان از تهران، نعیم موسوی‌نژاد و محمدباقر طرابی از قم، عرفان نوری و سعید پورابراهیم از قزوین و امیر جباری و محمدامین محمدجانی (آزاد) با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی دونفره راه پیدا کردند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیمی، بدمینتون بازان قمی به مصاف حریفانی از کردستان و تهران می‌روند چنان که متین اسدی و پارسا مظفری از کردستان برابر علیرضا اسکانه و حسین ثانی از قم و شباهنگ عسگری و امیر حسین نورعلیان از تهران برابر نعیم موسوی‌نژاد و محمدباقر طرابی از قم قرار می‌گیرند.

در سایر مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، تیم‌های علیرضا فتحی و امید مرادی از تهران برابر امیر رضا کاکاوند و محمد امین امینی از قزوین عرفان نوری و سعید پورابراهیم از قزوین برابر امیر جباری و محمدامین محمدجانی (آزاد) برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به دیدار هم می‌روند.

نخستین مرحله پیکارهای رنکینگ بدمینتون جوانان پسران کشور در دو قسمت یکنفره و دونفره (تیمی) انجام می‌شود و ۱۱۰ ورزشکار در قسمت یکنفره و ۷۴ بدمینتون باز در قالب ۳۴ تیم دونفره از ۲۱ استان برابر هم صف آرایی می‌کنند.

رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جوانان کشور در ۳ مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم این رقابت‌ها آبان ماه در استان قزوین به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb5sb5.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما