شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 30522
منبع : روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قم
مدیر راهداری استان قم خبرداد:

آمادگی راهداری به منظور پوشش ایمنی سفرهای ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

قم نيوز : مدیر راهداری استان قم در آستانه ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام کرد : ۱۵اکیپ راهدار در قالب ۶۰ نفرنیروی انسانی و ده ها دستگاه خودرو آماده پوشش ایمنی محورهای مواصلاتی جاده های استان قم در ایام مذکور می باشد .
آمادگی راهداری به منظور پوشش ایمنی سفرهای ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
به گزارش اکبر سلیمیان با اعلام آماده باش کامل راهداری استان جهت پوشش ایمنی سفرهای برون شهری ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) گفت : ۱۵ اکیپ راهدار در قالب ۶۰ نفرنیروی انسانی و ده ها دستگاه خودرو ،آماده اند تا با استقرار در محورهای جاده ای استان قم ، ایمنی حداکثری را به هموطنان زائر و عزادار ارائه نمایند .

وی درادامه به تجهیز و آمادگی ۷ راهدارخانه محور های مواصلاتی استان قم جهت ارائه خدمات به زائران و عزاداران این ایام پرداخت و افزود: این راهدارخانه ها در تمام طول شبانه روز آماده ارائه خدمات رفاهی ( نماز خانه ، آب شیرین ، سرویس های بهداشتی و....) به مسافران می باشند.

مدیر راهداری استان قم به تقارن زمانی ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد وافزود: این تقارن زمانی بار ترافیکی سنگینی را به محورهای جاده ای استان قم تحمیل می کند که از مدت ها قبل جهت آمادگی بیشتر تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی در ادامه به بخشی از این تمهیدات اشاره کرد و گفت: صدها کیلومتر خط (در قالب سرد وگرم ) ،نصب علائم ، نصب و تعویض چراغ های روشنایی چشمک زن ، لکه گیری ، روکش آسفالت و....بخشی از این اقدامات در حوزه آمادگی های سخت افزاری راهداری می باشد.

سلیمیان تشکیل جلسات متعدد با پلیس راه و دیگر دستگاه های خدمت رسان جاده ای را بخشی دیگر از تمهیدات مذکور عنوان و تصریح کرد : مهمترین عامل در تامین ایمنی سفرهای برون شهری خصوصا در ایامی که بار ترافیکی بیشتری به محورها تحمیل می شود همکاری رانندگان و مسافران عزیز است.

مدیر راهداری استان قم عدم توقف در حاشیه و شانه راه ها ، رعایت فاصله طولی ،پرهیز از سبقت بی جا و رعایت دیگر مقررات جاده ای را اهم این همکاری ها برشمرد.

وی گفت: رانندگان محترم پیش از سفر می توانند با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل نموده و از وضعیت راه های کشور اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb5sbf.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما