دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 42862
منبع : پایگاه خبری پلیس
در 6ماهه اول سال؛

150 هزار عمليات پليسي در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان با اشاره به 260هزار تماس مردمي با سامانه 110 در نيمه اول سال جاري، گفت: از اين تعداد 150هزار تماس عملياتي شده است.
150 هزار عمليات پليسي در قم
به گزارش قم نیوز، سردار"کاظم مجتبايي" در حاشيه بازديد از يگان فوريت هاي پليسي 110قم، با بيان اينکه يگان فوريت هاي پليسي 110 يکي از مهمترين ارکان پليس قم محسوب مي شود، اظهارداشت: اين يگان براي رسيدگي سريع و به موقع به نيازهاي پليسي مردم پيش بيني و راه اندازي شده است.

وي افزود:خوشبختانه در دو سال گذشته شاهد فعاليت هاي بسيار خوبي از اين يگان بوديم به گونه اي که سرعت عمل، دقت عمل و همچنين رضايتمندي مردم که از فعاليت هايي فوريت هاي پليس 110 در ارزيابي هاي بدست آمده همه رضايت بخش بوده است.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به بازديد و بررسي مشکلات يگان فوريت هاي پليسي 110 قم، ابراز اميدواري کرد: روز به روز براي خدمت به مردم آماده تر و در يک طراز بسيار مناسبي براي رسيدگي فوري به نيازهاي پليسي مردم قرار بگيرد.

وي گفت: در هر سازماني بعضي از بخش ها از اهميت بيشتري برخوردارند و اين يک امر طبيعي است و فوريت هاي پليسي 110 يکي از ارکان مهم پليس قم محسوب مي شود.

سردار مجتبايي افزود:در شش ماهه گذشته از 260هزار تماس حدود 150 هزار تماس مردمي عملياتي شده حدود 60 درصد يعني چيزي حدود روزانه بيش از 880 عمليات پليسي توسط اين يگان انجام شده که در سطح کشور نسبت به سطح و ميزان يا وسعت و جغرافياي استان قم يک سطح بسيار بالا و آمار قابل قبول است و مابقي تماس ها درخواست، راهنمايي و يا پرسش هاي مردمي بوده است.

وي گفت:پليس قم در ارزيابي هاي ناجا در سطح کشور از لحاظ رضايت مندي در رتبه هاي نخست کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامي استان قم ابراز اميدواري کرد:هر روزي که بر عمر پليس 110 افزوده مي شود کارآمدي و قابليت هايش نيز اضافه شود تا بتواند همواره در صدر فعاليت هايي که پليس براي خودش تعريف کرده که همانا خدمت به مردم است قرار بگيرد.

وي تاکيد کرد:با توجه به کارآمدي و اثرگذاري فعاليت هاي پليسي 110 در کسب رضايتمندي و تامين امنيت مردم حتماً بايستي هم در کميت و هم در کيفيت شاهد توسعه اين بخش باشند.

سردار مجتبايي افزود:تلاش ما بر اين است که هم تعداد خودروها از نظر تجهيزات، امکانات و ابزار در دستور کار داشته باشيم و هم از نظر توانمندي هاي انساني و آموزشي به آنها توجه بيشتري شود که ما اين قابليت ها را در سطح استان شاهد گسترش آن باشيم و مطمئن هستيم هر چه به بخش عملياتي 110 بپردازيم رضايتمندي مردم بيشتر شده و نتيجه اين مي شود که امنيت بهتري را در سطح استان خواهيم داشت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb5wba.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما