يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 26752

ارسال 700 مقاله به دبیرخانه همایش ˈسبک زندگی اسلامیˈ

قم نيوز : قم نیوز: دبیر همایش ملی ˈسبک زندگی اسلامی در دهه پیشرفت و عدالتˈ گفت: تاکنون 700 چکیده و یا اصل مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده و در حال داوری است.
ارسال 700 مقاله به دبیرخانه همایش ˈسبک زندگی اسلامیˈ
به گزارش قم نیوز، ˈمحمدعلی حسینیˈ روز شنبه درگفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش ۱۷ مهر ماه امسال در سالن اجتماعات شهرداری قم برگزار می شود و نفرات برتر مقاله های خود را در این همایش ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در ۱۱ محور؛ امور اعتقادی و دینی، امور فقهی و حقوقی،فرهنگ شهری، روابط خانوادگی، روابط سیاسی و اجتماعی، امور اقتصادی، روانشناسی و تربیت، ورزش تندرستی و سلامت، فرهنگ رسانه و هنر، علم فناوری از منظر متفکران اسلامی برگزار می شود.

حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سبک زندگی اسلامی گفت: تحقق این امر وظیفه همه از جمله دانشگاهیان است و با برگزاری این همایش تلاش می کنیم که در این زمینه یک کار فراگیر و مستمر صورت بگیرد.

معاون دانشگاه پیام نور قم خاطرنشان کرد: این همایش با هدف دستیابی به سبک و فرهنگ صحیح زندگی اسلامی و رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی برگزار می شود.

وی افزود: همچنین تبیین مبانی و استانداردهای سبک زندگی با رویکرد اسلامی و ایرانی به همراه بررسی آسیب های سبک زندگی به روش فعلی از عمده اهداف همایش است.

وی با بیان اینکه این همایش با همکاری شهرداری قم ترتیب خواهد یافت ،خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می توانند به نشانی اینترنتی http://lifestyleconf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb5zb5.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما