چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 46732
منبع : روابط عمومی استانداری قم
معاون استانداری قم خبر داد

حمل خودرو با جرثقیل در ایام نوروز 96 در قم ممنوع شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون استانداری قم، از ممنوعیت حمل خودرو با جرثقیل توسط راهنمایی رانندگی از 25 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین 96 در تمام خیابان ها و معابر شهر قم خبر داد.
حمل خودرو با جرثقیل در ایام نوروز 96 در قم ممنوع شد
حمل خودرو با جرثقیل در ایام نوروز 96 در قم ممنوع شد
به گزارش قم نیوز، در آخرين جلسه شوراي ترافيك استان در سال 95، مهندس محسن بهشتي معاون امور عمراني استانداري و رئيس شوراي هماهنگي ترافيك استان از ممنوعيت حمل با جرثقيل خودروهايي كه در نقاط توقف ممنوع پارك مي‌نمايند، خبر داد و گفت: با توجه به فرارسيدن تعطيلات نوروزي و حضور ميليونها نفر از ارادتمندان و محبين اهل بيت عصمت و طهارت (ع) در شهر مقدس قم و براي جلوگيري از نارضايتي هم ميهنان در انتقال خودروهاي خود، حمل با جرثقيل خودرو از 25 اسفندماه جاري تا پايان روز 15 فروردين ماه 96 در تمام خيابانها و معابر شهر قم ممنوع است و با متخلفين برخورد خواهد شد.

وي افزود: اعمال قانون براي خودروهاي متخلف فقط با جريمه انجام خواهد شد.

در ادامه اين جلسه طرح تقاطع غير همسطح كمربندي امام علي (ع) با بلوار آيه ا... بهاء‌الديني و ميدان ولي عصر (عج) مورد بررسي قرار گرفت و عبور كمربندي به سمت بلوار خليج فارس به صورت روگذر با تأمين ساير دسترسي‌ها به صورت همسطح و اتصال بلوار بهاء‌الديني با يك لوپ مناسب به كمربندي امام علي (ع) مورد تصويب قرار گرفت.

همچنين طرح يكطرفه شدن خيابان زنگاركي از ميدان شهيد اميني بيات به سمت شمال به علت تجاري شدن منطقه و مشكلات ترافيكي ايجاد شده به تصويب رسيد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcb5zba.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما