چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 29641
معاون اورژانس قم:

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته قم ۱۰ مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر برخورد چند دستگاه خودرو در قم ۱۰ نفر مجروح شدند که توسط اورژانس قم برای درمان به بیمارستان‌های قم منتقل شدند.
تصادفات ۲۴ ساعت گذشته قم ۱۰ مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی، با اشاره به اینکه درمانی طرح امداد نوروزی اورژانس قم از روز ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح تا روز ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه در طرح نوروزی اورژانس قم ۱۹ پایگاه شهری و ۱۸ پایگاه جاده‌ای به امداد رسانی به مردم می‌پردازند، افزود: ۳۱۰ پرسنل، ۵۳ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتو آمبولانس در اجرای این طرح در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه شش ایستگاه سلامت در کنار پایگاه‌های جاده‌ای برپا شده است، افزود: خدمات رسانی سرپایی به مراجعان از جمله فعالیت‌هایی است که در این پایگاه‌ها صورت می‌گیرد.

فراهانی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون ۹۳ تصادف در محورهای مواصلاتی استان قم رخ داده است، گفت: بر اثر این تصادفات تا کنون ۲۷۶ نفر مصدوم و هفت نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به آمار تصادفات رخ داده در ۲۴ ساعت گذشته قم خاطر نشان کرد: بامداد روز چهارشنبه چند دستگاه خودرو در اتوبان قم - تهران با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ نفر بر اثر این تصادف مجروح شدند، خاطرنشان کرد: چهار دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحان به مراکز درمانی قم اقدام کردند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcb80b5.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما