دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 40611
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت شنا،‌ شیرجه و واترپلو استان قم تاکید کرد

توجه شناگران به سلامت،‌ ایمنی و مجوز فعالیت استخرهای قم / آموش تضمینی شنا تبلیغاتی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت شنا،‌ شیرجه و واترپلو استان قم بر توجه شهروندان قمی، خانواده‌ها و علاقمندان به شنا با موضوعاتی همچون سلامت،‌ ایمنی و مجوز فعالیت استخرهای قم تاکید کرد.
توجه شناگران به سلامت،‌ ایمنی و مجوز فعالیت استخرهای قم / آموش تضمینی شنا تبلیغاتی است
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین‌جمال امروز  اظهار کرد: در فصل تابستان بسیاری از شهروندان و خانواده‌ها برای پر کردن مطلوب و مناسب اوقات فراغت فرزندان خود کلاس‌های ورزشی را در اولویت قرار می‌دهند و در بین ورزش‌های مختلف شنا را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: شنا همواره رشته‌ای بود که در فصل گرم تابستان مورد استقبال جدی خانواده‌ها قرار داشته زیرا شنا می‌تواند بهترین گزینه برای پر کردن بهینه اوقات فراغت نسل جوان جامعه باشد اما به والدین توصیه می‌کنیم که برای ثبت‌نام فرزندان خود به سلامت،‌ ایمنی و مجوز فعالیت استخرهای قم توجه کنند.

رئیس هیأت شنا،‌ شیرجه و واترپلو استان قم بیان کرد: والدین قبل از ثبت‌نام در انتخاب استخر دقت لازم را داشته باشند و استخری را انتخاب کنند که سلامت فرزند آنها را تضمین کند و از ایمنی و بهداشت محیط استخرها فعال در سطح شهر قم نیز اطمینان حاصل کنند.

وی یاد آور شد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم از استخرهایی که مجوز بهره‌برداری دارند و مورد تایید هیأت شنا،‌ شیرجه و واترپلو استان قم هستند استفاده کنند، ضمن اینکه هر مربی فعال در استخرهای سطح شهر باید حداقل دارای کارت درجه 3 مربیگری و گواهی بازآموزی این رشته باشد.

حسین‌جمال راجع به تبلیغات برخی استخرها در مورد آموزش‌های تضمینی برای علاقمندان به این رشته و خانواده‌ها، تصریح کرد: استفاده از کلمه شنای تضمینی صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و هیچ آموزشی تضمینی نیست، آنچه مهم است کیفیت مربی از نظر فنی و اخلاقی است و با در نظر گرفتن این موارد، خانواده‌ها باید نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود به منظور آموزش شنا در استخرهای سطح شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 100 مربی شنا قم در فصل تابستان، خاطرنشان کرد: مربیان ما در هر دو بخش آقایان و بانوان در استخرها سطح شهر فعالیت می‌کنند و به دلیل اینکه در ایام اوقات فراغت نسل دانش‌آموز به سر می‌بریم خانواده‌ها بیشتر از این رشته استقبال می‌کنند و فرزندان خود را به آموزش‌های شنا می‌سپارند.

رئیس هیأت شنا،‌ شیرجه و واترپلو استان قم عنوان کرد: مربیان شنا قم در هر دو بخش آقایان و بانوان کار آموزش را با نظارت مستقیم این هیأت انجام می‌دهند و تمام علاقمندان به شنا به ویژه خانواده و شهروندان قمی می‌توانند با مراجعه به دفتر هیأت در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی منطقه دورشهر، به طور کامل از برنامه‌های ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت آگاه شوند.

وی یادآور شد:‌ همواره به خانواده‌ها و شهروندان توصیه ما این است که مواظب انسان‌های فرصت‌طلب و سودجو در موضوع آموزش شنا باشند و به تبلیغات محیطی یا قول و قرارهای آنچنانی برای آموزش این رشته توجهی نداشته باشند زیرا هیچ آموزشی در شنا تضمینی نیست.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb80ba.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما