دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 32601
معاون شهردار قم:

مصرف آب در توسعه فضای سبز شهری قم بهینه‌سازی شود‌

قم نيوز : قم نگار: معاون شهردار قم مصرف بهینه آب را در فضای سبز شهری یک اصل دانست و گفت: با مدیریت مصرف می‌توان از آبی که در اختیار داریم به بهترین نحو ممکن در فضای سبز استفاده کنیم.
مصرف آب در توسعه فضای سبز شهری قم بهینه‌سازی شود‌
به گزارش قم نگار، سیدامیر سامع ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، با تاکید بر لزوم مصرف بهینه آب در فضای سبز شهری قم اظهار داشت: در مسئله آب باید از بخشی‌نگری پرهیز شود و در این راستا باید همکاری مناسبی میان ‌آب و فاضلاب استان و شهرداری در بحث جداسازی شبکه آب فضای سبز از شبکه آب شهری وجود داشته باشد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم مصرف بهینه آب را در فضای سبز شهری یک اصل دانست و افزود: با مدیریت مصرف می‌توان از آبی که در اختیار داریم به بهترین نحو ممکن در فضای سبز استفاده کنیم.

وی به اهمیت وجود فضای سبز در شهر اشاره کرد و با بیان اینکه انتظار ما از فضای سبز در شهر قم باید متناسب با این شهری کویری باشد، اظهار داشت: با همکاری متقابل شرکت آب و فاضلاب و شهرداری می‌توانیم انتظارات را برآورده و فضای مناسبی در شهر ایجاد کنیم.

سامع فضای سبز شهر قم را پایین‌تر از استاندارد‌ها دانست و عنوان کرد: اگر شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای منابع آب لازم را در اختیار ما قرار دهد و ما نیز مصارف را با حساسیت و به صورت دقیق و فنی مدیریت و از هدر رفت جلوگیری کنیم می‌توانیم در ایجاد فضای سبز مناسب گام برداریم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده صحیح از آب، خاطرنشان کرد: آماده همکاری و اقدامات مشترک با شرکت آب و فاضلاب در حوزه تبلیغات شهری هستیم تا بتوانیم هر چه بیشتر مردم را با اهمیت و ضرورت مدیریت صحیح مصرف آشنا کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb80bf.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما