يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 29281
آیت الله علوی گرگانی:

شهادت حضرت زهرا (س) درس ولایت‌مداری را به ما آموخت

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به پشتیبانی حضرت زهرا (س) از ولایت گفت: ما باید در دفاع از ولایت فقیه همانند حضرت زهرا (س) عمل کنیم و الگویمان ایشان باشد که جان خویش را در دفاع از ولایت از دست داد و به شهادت رسید.
شهادت حضرت زهرا (س) درس ولایت‌مداری را به ما آموخت
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیران و فرماندهان سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت اظهار داشت: هر آنچه که پیامبر (ص) می‌فرمودند امام علی (ع) آن هارا اجرا می‌کرد و کوچک‌ترین کوتاهی نمی‌کرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم تبعیت از قرآن کریم افزود: خداوند می‌فرماید قرآن در هر زمانی تازه و جدید است، قیامت روز وحشت و ترس است که خداوند می‌فرماید هرکسی که با ولایت بیاید دستش پر است و ترسی ندارد.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه بیان کرد: مرجعیت کار سختی است و اگر خداوند به ما کمک نکند نمی‌توانیم موفق شویم، شما که جز حامیان ولایت هستید قدر خویش را بدانید چون در قیامت از ما سوال می‌پرسند که با ولایت چه رفتاری داشتید و باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به آثار حمایت از ولایت فقیه تصریح کرد: حمایت از ولایت جامعه را به سمت خداوند پیش می‌برد و الهی می‌شود، ما باید قدر ولایت فقیه را بدانیم و ولایت را تنها نگذاریم تا موفق و سربلند باشیم.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به پشتیبانی حضرت زهرا (س) از ولایت اظهارداشت: ما باید در دفاع از ولایت فقیه همانند حضرت زهرا (س) عمل کنیم و الگویمان ایشان باشد که جان خویش را در دفاع از ولایت از دست داد و به شهادت رسید.

استاد سطوح حوزه علمیه گفت: با جان و نفس خویش حامی ولایت باشیم و تمام ملت‌های جهان را با دلسوزی و محبت جذب ولایت کنیم، ما باید دنیا رابه منطق جمهوری اسلامی دعوت کرده و بدون جنگ آن‌ها را جذب کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb85b5.rhb9wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما