يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : 22161

کاراته کای قمی در انتخابی مسابقات جهانی آلمان شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: امیرمهدی‌زاده ستاره قمی تیم ملی کاراته در وزن ۶۰ کیلوگرم در انتخابی مسابقات جهانی برمن آلمان شرکت می‌کند.
کاراته کای قمی در انتخابی مسابقات جهانی آلمان شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، ملی پوشان بزرگسال کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در برمن آلمان کار خود را از دوم اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

مسابقات قهرمانی جهان در آلمان به دلیل حضور همه ستاره‌های کاراته جهان می‌تواند در بالا‌ترین سطح برگزار شود و ملی پوشان ایران نیز با هدف کسب مدال‌های رنگارنگ راهی برمن می‌شوند.

در دور انتخابی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی‌زاده ستاره قمی کاراته کشور و قهرمان سابق جهان به مصاف حریفان خود می‌رود تا جواز حضور در مرحله نهایی اردو و سپس جام جهانی را به دست آورد.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، محمد شهریاری نفر سوم رنکینگ سوپر لیگ با علیرضا اجدادی ۳ دور مبارزه می‌کند و فرد پیروز در۲ مبارزه، به مصاف هامون درفشی‌پور، قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ و امیر مهدی‌زاده تنها طلایی کاراته ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۲ پاریس خواهد رفت تا پس از برگزاری یک مسابقه دوره‌ای اردونشین‌های این وزن معرفی شوند.

امیر مهدی‌زاده چندی پیش در مسابقات بین المللی کاراته جام بوسفر ترکیه که در استانبول همراه با کاروان تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان شرکت کرد.

وی که در کومیته انفرادی پس از ۳ پیروزی با رای داوران و هانتی از دور مسابقات حذف شده بود در کومیته تیمی برابر حریف روس پیروز شد تا نقشی اساسی در برتری تیم ملی کاراته کشورمان برابر روسیه ایفا کند.

این کاراته کای قمی آخرین نفری است که مدال طلا را در رقابت‌های جهانی کاراته برای ایران کسب کرده است و این روز‌ها در ترکیب تیم کاراته آذر خودرو قم در سوپر لیگ کشور حاضر است.

مهدی‌زاده در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه داگلاس سانتوز، دارنده مدال طلا و برنز جهان در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۰۸ را شکست داد و قهرمان شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb88b5.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما