پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 29911
منبع : روابط عمومی استانداری قم
استاندار قم:

رهبر معظم انقلاب در بالا‌ترین مرتبه رصد مسائل ملی و منطقه‌ای قرار دارند‌

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به تعیین شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در بالا‌ترین مرتبه رصد مسائل ملی و منطقه‌ای قرار دارند.
رهبر معظم انقلاب در بالا‌ترین مرتبه رصد مسائل ملی و منطقه‌ای قرار دارند‌
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد صادق صالحی‌منش استاندار قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست آیت الله سعیدی و با حضور رئیس شبکه ملی فرهنگ کشور در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر ظرفیت‌های ویژه استان در بخش فناوری اطلاعات اظهار داشت: حوزه علمیه و نیروهای جوان استان در این زمینه آثار فاخر و در خور توجهی در سطح استان و کشور ارائه داده‌اند که از این ظرفیت مناسب می‌توان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اشتغالزایی بهره برد.

استاندار قم با اشاره به ضرورت تلاش مردم و مسؤلان برای تحقق شعار سال تصریح کرد: دستگاه‌های استان باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند که تحقق این مسئله با همدلی و همزبانی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها امکان پذیر است.

نماینده عالی دولت در استان با اذعان بر لزوم توسعه بیش از پیش همکاری‌های بین دولت و ملت در شرایط امروز کشور اضافه کرد: نقش نهاد‌های دولتی در ایجاد زمینه‌های این همدلی و همزبانی بسیار اساسی است و این روحیه همکاری عامل پیشرفت کشور است.

وی رهبر معظم انقلاب را در بالا‌ترین مرتبه رصد مسائل ملی و منطقه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: ایشان با بررسی موارد مختلف شعار سال را تعیین می‌کنند که شعار امسال نقشی برجسته در برطرف کردن مسائل و مشکلات کشور ازجمله اشتغال دارد.

صالحی‌منش با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور مقتدرانه و تأثیرگذار این نهاد مقدس در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن اشاره کرد و افزود: اهمیت و نقش برجسته این نهاد همواره از سوی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب مورد تأیید و تاکید قرار گرفته است.

آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم نیز در این جلسه شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی را سرلوحه همه کار‌ها در سال جاری دانست و افزود: تحقق شعار سال نیاز به الزاماتی دارد که باید فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش مجدانه دستگاه‌های مختلف به ویژه مجموعه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: با تعیین سهم هر یک از دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی استان می‌توان زمینه را برای عملیاتی شدن شعار سال مهیا کرد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcb89b5.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما