يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 15411
دفتر تبليغات اسلامی:

اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر بيداری اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم با صدور بيانيه ای، حادثه تروريستی حمله به بارگاه ملكوتی و مطهر حضرت زينب‌ كبری (س) را محكوم و تاکید کرد: اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر جريان بزرگ بيداری اسلامی است.
اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر بيداری اسلامی است
به گزارش قم نیوز، متن بيانيه به اين شرح است: حمله بی شرمانه به بارگاه ملكوتی و مطهر حضرت زينب (س) و تخريب بخشی از حرم مطهر موجب تاسف و تاثر فراوان گشته و قلب ميليون‌ها مسلمان عاشق اسلام و پيامبر اعظم (صل الله عليه و آله) را جريحه‌دار نمود.
 
بیانیه حاکیست: اهانت به اماكن مقدس، بيانگر درماندگی نظام سلطه در برابر جريان بزرگ بيداری اسلامی است و كيست كه نداند اين اقدامات نفرت‌انگيز و خلاف حقوق بشر با طراحی و حمايت مدعيان دفاع از حقوق بشر و در راستای ايجاد تفرقه و نزاع مذهبی در ميان مسلمانان به وقوع می‌پيوندد.
 
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم ضمن محكوميت اين اقدام تروريستی و تسليت به امت اسلامی سراسر جهان اسلام و به ويژه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام و علمای جهان اسلام، وحدت و اتحاد و اقدامات هم‌افزای علماء و امت اسلامی سراسر جهان اسلام را در قبال اين اهانت‌ها ضروری می‌داند. 
 

انتهاي پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb8ab8.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما