پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 18481
استاندار قم:

مشکلات اقشار مختلف مردم قم را رصد می‌کنم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: دغدغه‌ها و پیشنهادات نمایندگان مردم مشکلات اقشار مختلف در عرصه‌های مختلف را رصد می کنم.
مشکلات اقشار مختلف مردم قم را رصد می‌کنم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم با امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در این دیدار که با حضور فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ‌اقتصادی و ورزشی برگزار شد ضمن دریافت گزارشات، دغدغه‌ها و پیشنهادات نمایندگان مردم در عرصه‌های مختلف، از پیگیری مشکلات اقشار مختلف از طریق دفتر ارتباطات مردمی استانداری قم خبر داد.
 
استاندار قم با اشاره به ارتباط نزدیک خود با اهالی نیروگاه، پیشرفت در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در سال‌های اخیر را بسیار گسترده و وسیع عنوان کرد و اظهار کرد: امروز  با فرمان مقام معظم رهبری منطقه نیروگاه از آبادانی برخوردار است.
 
صالحی منش با اشاره به رای مردم به دولت تدبیر و امید، انتصاب افراد معتقد به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه، متخصص، متعهد و اعتدال گرا را در اولویت انتصابات خود عنوان کرد و افزود: در انتصاب‌های استانداری عجله نمی کنم.
 
استاندار قم  با اشاره به اینکه قم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همه باید از این ظرفیت قم به عنوان عش آل احمد (ص) بهره مند شوند تصریح کرد: حضور مراجع عظام تقلید، علما و فضلای بزرگوار را از نعمت‌های خداوند متعال به قم است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcb8ab8.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما