شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 48451
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ کبدی استان قم خبر داد

تعامل با دانمارک برای پیشرفت و تحول کبدی قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ کبدی استان قم از تعامل این هیأت‌ با فدراسیون کبدی کشور دانمارک برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در قم خبر داد.
تعامل با دانمارک برای پیشرفت و تحول کبدی قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رجایی امروز، اظهار کرد: کبدی قم از اوایل دهه 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است و در مقایسه با اکثر هیات‌های ورزشی فعال در قم سابقه کمتری دارد اما به دلیل موفقیت‌های کسب شده، از بسیاری از این هیات‌ها جلوتر و موفق‌تر است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که کبدی قم در تمام سال‌های فعالیت خود از کمترین امکانات و فضای اختصاصی برای کار و فعالیت همگانی، قهرمانی و آموزش برخوردار بوده است و می‌توانم بگویم که تا قبل از سال 1395 هیچ مکانی در اختیار نداشتیم که با خیالی آسوده به فعالیت در این رشته بپردازیم.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم بیان کرد: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین تدابیری که مسوولان هیأت‌ در دوران ریاست خود داشته‌اند کبدی قم همواره موفق عمل کرد و نتایج و دستاوردهای بسیار خوبی نصیب ورزش قم کرده است، از جمله قهرمانی در اکثر لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بعد از تغییر و تحولاتی که در هیأت‌ کبدی قم شد و با حضور مسلم رشیدی در راس هیات، اتفاقات خوبی را شاهد هستیم، خوشبختانه با اختصاص یکی از فضاهای واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم و تجهیز آن به دستور و پشتیبانی رئیس هیات، اکنون کبدی قم برای نخستین‌بار دارای خانه اختصاصی شده است.

رجایی یاد آور شد: همچنین این رشته در ادامه تحولات و حرکت در مسیر پیشرفت موفق به راه‌اندازی زمین کبدی ساحلی در جوار خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم شده و کبدی‌کاران قم همزمان می‌توانند با تمرین و برگزاری مسابقه، آماده حضور در رقابت‌های مهم کشوری شوند.

وی تصریح کرد: اتفاق جدیدی که در راستای پیشرفت کبدی استان قم رخ داده، تعامل هیأت‌ کبدی قم با فدراسیون کبدی دانمارک است و به همین منظور در اردیبهشت ماه میزبان آلن بویاکوبسن رئیس فدراسیون کبدی دانمارک و معاون این فدراسیون در قم بودیم.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم بیان کرد:‌ با حضور آنها در قم جلسه‌ای در هیأت‌ کبدی قم با حضور مسلم رشیدی رئیس هیأت‌ و برگزار شد و طرفین راجع به مسائل مختلف و موضوعات متنوع همکاری با یکدیگر گفت‌وگو کردند و چگونگی اجرای مفاد تفاهم‌نامه سال قبل را نیز بررسی کردند.

وی در پایان اظهار کرد: رئیس و دبیر فدراسیون کبدی دانمارک آمادگی خود را برای توسعه و پیشرفت این رشته به هیأت‌ کبدی استان قم اعلام کردند و در پایان از تمرینات تیم کبدی مردان قم بازدید شد و جلسه‌ای نیز در اداره کل ورزش و جوانان قم به همین منظور تشکیل شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb8aba.rhbwspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما