يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 10371

سیستم گرمایش مدارس قم بازرسی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از بازرسی داوطلبانه سیستم گرمایش مدارس استان توسط مهندسان عضو این سازمان خبر داد.
سیستم گرمایش مدارس قم بازرسی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان قم، امین مقومی اظهار کرد: به دنبال حادثه آتش سوزی در دبستان دخترانه روستای شین‌آباد شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی که موجب مصدوم شدن دانش آموزان این مدرسه شده و به منظور جلوگیری از بروز حادثه مشابه، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به صورت داوطلبانه از سیستم‌های گرمایشی مدارس استان با اولویت روستاها بازرسی خواهند کرد.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته بین سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و اداره کل آموزش و پرورش استان مقرر شد تا مهندسان مکانیک این سازمان تمام مدارس استان قم را در خصوص رعایت مسائل ایمنی سیستم‌های گرمایشی بازرسی و اشکالات موجود را برای رفع آنها گزارش کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ مهندس در رشته مکانیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم هستند بیان کرد: در این بازدیدها مهندسان مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، بررسی‌های لازم را در زمینه رعایت مسائل ایمنی گاز در مدارس و به ویژه در روستاهای استان به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb8fb8.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما