سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 47371
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد

مراجعه 40 میلیون نفر بار زائر به بقاع امامزادگان در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نزدیک به 40 میلیون نفر بار زائر در ایام نوروز به بقاع امامزادگان مراجعه داشته‌اند، گفت: این ظرفیت بی‌نظیری است که نباید به راحتی از کنار آن گذر کنیم.
مراجعه 40 میلیون نفر بار زائر به بقاع امامزادگان در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد شعبانی در آیین تجلیل از مبلغان طرح آرامش بهاری نوروز 96 که در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی نسبت به ارتقای جایگاه معنوی امامزادگان اظهار کرد: این اماکن مقدس باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند و نسبت به قشرهای جوان و نوجوان نگاه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز به صورت مستمر در حال خدمات‌رسانی در بقاع امامزادگان بوده‌اند، اضافه کرد:‌ این سازمان فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف فرهنگی دنبال کرده تا بتواند در راستای ترویج معارف دینی به نتایج مورد نظر برسد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: این سازمان در طول سال با اعزام مبلغان روحانی به نقاط مختلف کشور در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نقش موثری را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 40 میلیون نفر بار زائر در ایام نوروز بقاع به امامزادگان مراجعه داشته‌اند، عنوان کرد: این ظرفیت بی‌نظیری است که نباید به راحتی از کنار آن گذر کنیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: امسال در طرح آرامش بهاری نوروزی توانستیم به نتایج مطلوبی برسیم به همین علت امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم این طرح را با کیفیت و کمیت بیشتری در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb8fba.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما