پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 30351
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خبر داد

رشد ۴۰ درصدی آثار ارسالی به هفتمین جشنواره علامه حلی

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش حوزه‌های علمیه از رشد ۴۰ درصدی آثار ارسالی به هفتمین جشنواره علامه حلی در قم خبر داد.
رشد ۴۰ درصدی آثار ارسالی به هفتمین جشنواره علامه حلی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عماد پیش از ظهر امروز در هفتمین جشنواره علامه حلی که در سالن همایش‌های دفترتبلیغات برگزار شد اظهار داشت: آثار ارسال شده به هفتمین جشنواره علامه حلی ابا رشد قابل توجهی نسبت به ششمین جشنواره همراه شد و آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۴۰ درصد رشد داشت.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه افزود: امسال استان‌های زیادی در جشنواره علامه حلی شرکت کردند که این موضوع امیدوارکننده است، رشد کیفی آثار نسبت به دوره‌های گذشته جشنواره بسیار مناسب بود.

عماد با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی در استان‌های دیگر بیان کرد: هفتمین جشنواره علامه حلی با حضور ۹ استان برگزار شد که تلاش می‌شود تا جشنواره هشتم با شرکت ۱۲ الی ۱۵ استان برگزار شود و این موضوع نیازمند اهتمام بیشتری است.

وی با اشاره به لزوم شناسایی استعداد طلاب عنوان کرد: ما باید از راه المپیاد‌های آموزشی، جشنواره‌های علمی پژوهشی و همایش‌های علمی که برگزار می‌شود ظرفیت طلاب جوان را شناسایی کرده و زمینه رشد علمی آن هارا فراهم کنیم.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهشی در راستای شناسایی طلاب مستعد تصریح کرد: ما در معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه طلاب نخبه را شناسایی کرده‌ایم که کار شناسایی طلاب بر‌تر ادامه دارد.

عماد با بیان اینکه باید تلاش شود تا کارپژوهش را به عنوان فعالیت اصلی طلاب ایجاد کنیم اظهار داشت: همکاری‌های خوبی میان معاونت آموزش و معاونت پژوهش در راستای آموزش پژوهش محور ایجاد شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb8fbf.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما