شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 22071

خدابنده‌لو نماینده ووشوی قم در بازی‌های آسیایی شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: مرتضی خدابنده‌لو نماینده ووشوی قم در اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 شد.
خدابنده‌لو نماینده ووشوی قم در بازی‌های آسیایی شد
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی اظهار کرد: خوشبختانه به آنچه که پیش‌بینی کرده بودیم یعنی داشتن یک نماینده در اردوی تیم اعزامی به مسابقات ووشوی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی نزدیک شده‌ایم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مشخص و مدون به سایر اهداف نیز دست یابیم.

وی ادامه داد: بعد از سال ۱۳۹۱ که ووشوی قم توانست برای نخستین‌بار در سطح جهانی به مدال دست یابد و امیر نجفی‌پور در مسابقات جوانان جهان در ماکائو صاحب نشان نقره شد، اکنون به دنبال این هستیم که ووشو بار دیگر در مسابقات برون مرزی صاحب مدال شود.

رئیس هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: در مسابقات انتخابی اخیر تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشورمان که به منظور شناسایی نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی برای تشکیل اردو و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی ووشو برای شرکت در مسابقات آسیایی برگزار شد، دو نماینده از قم حضور داشتند.

وی یادآور شد: امیر نجفی‌پور با سابقه کسب مدال از رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۲ و همچنین مرتضی خدابنده لو دارنده مدال برنز مسابقات جوانان کشور در سال ۱۳۹۲ نمایندگان قم در انتخابی اخیر تیم ملی ووشو بزرگسالان بودند.

اردستانی خاطرنشان کرد: ما به هر دو ووشوکار برای موفقیت در انتخابی تیم ملی خوشبین بودیم و انتظار داشتیم که هم نجفی‌پور و هم خدابنده‌لو با موفقیت این مرحله را پشت سر بگذارند، اما به هر حال این اتفاق تنها برای خدابنده‌لو رخ داد و متاسفانه نجفی‌پور از گردونه رقابت‌ها حذف شد و امیر نجفی‌پور که در مسابقات جوانان جهان چهره پرفروغی نشان داده بود با توجه به قرعه‌های سختی که داشت، توانست در اردو تیم ملی بماند.

وی ابراز داشت: خدابنده‌لو در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم هم‌اکنون در اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان حضور دارد و ان‌شاءالله با حمایت‌هایی که هم اداره کل ورزش و جوانان استان قول آن را داده و همچنین پشتوانه‌ای که خود هیئت ووشو قم برای وی ایجاد می‌کند، این ووشوکار ارزنده خواهد توانست جواز حضور در مسابقات ووشوی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی را به دست بیاورد.

رئیس هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: بازی‌های آسیایی در شهر اینچئون کره جنوبی در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود و تیم ملی ووشوی کشورمان نیز با ترکیب کامل به این رقابت‌ها می‌رود و امیدواریم که مرتضی خدابنده‌لو نیز یکی از نفرات اعزامی به این رقابت‌ها باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8gb5.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما