سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 21081
رئیس شورای شهر قم:

بهار فاطمی در قم احساس می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بهار فاطمی در قم احساس می‌شود.
بهار فاطمی در قم احساس می‌شود
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش‌زر با اشاره به اینکه از بهمن ماه مقدمات شکل گیری ستاد استقبال از بهار فاطمی شکل گرفت گفت: شهرداری اعلام کرد که علاوه بر ستاد استانی، ستادی را برای استقبال از نوروز تشکیل می‌دهد و خود را برای ارائه خدمات بهتر به زائرین آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال تصمیم گرفته شد که بخش خصوصی وارد این بحث شود و امکانات لازم را فراهم کند عنوان کرد: با کمک بخش خصوصی امکانات لازم در بوستان‌های قم برای استقبال از زائرین فراهم شده است.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه در نخستین شب سال نو ۶۰ هزار نفر در بوستان‌های شهرداری اسکان یافته بودند تصریح کرد: در این ایام در راستای خدمت رسانی کامل و مناسب به زائرین از تمام فضاهای سرپوشیده شهرداری مانند سالن شهرداری برای اسکان زائرین نیز استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شهرداری هم در بخش خدمات عمومی و هم در بخش اسکان زائرین به خوبی عمل کرد گفت: امیدواریم که هر سال بهتر از سال قبل بتوانیم در خدمت مردم شریف کشور اسلامی باشیم.

آتش‌زر با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های امسال تقارن نوروز با ایام فاطمیه است بیان کرد: شهرداری امسال با شعار بهار فاطمی اقدام به خدمت رسانی به زائرین کرده است و با به کار بردن المان‌های مختلف و همچنین بسته‌های فرهنگی مناسب سعی کرده است شأن این ایام حفظ شود.

وی با بیان اینکه در سطح شهر تحقق شعار بهار فاطمی احساس می‌شود اظهار کرد: مردم نیز این مسئله را رعایت می‌کنند و بخشی نیز به عملکرد فرهنگی مناسب شهرداری در سطح شهر باز می‌گردد.

رئیس شورای شهر قم ضمن تشکر از مسئولین استانی و همچنین استاندار قم بیان کرد: استاندار قم با تدبیر و مدیریت موجب هم افزایی بیشتر ارگان‌ها و خدمت رسانی بهتر به زائرین شده است.

وی با اشاره به اینکه در شأن شهر قم نیست که زائرین در بوستان‌ها اسکان یابند افزود: از رئیس جمهور درخواست داریم که عنایت بیشتری به شهر قم داشته باشند که بتوانیم در راستای تأمین اسکان مناسب زائرین در سال‌های بعد اقدام کنیم.

آتش‌زر با بیان اینکه ما باید زائرسراهای ارزان قیمتی فراهم کنیم که همه زائرین با هر سطح درآمدی بتوانند از این امکانات استفاده کنند گفت: از استاندار درخواست داریم که محوریت این کار را بر عهده گرفته تا بتوانیم هر چه سریع‌تر به جایگاه واقعی قم برسیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمود آبروی قم آبروی جمهوری اسلامی است تاکید کرد: باید زمانی که چند میلیون مسافر نیز وارد قم می‌شوند توانایی پذیرایی و اسکان تمام آن‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8gb5.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما