شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 47001
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

درخشش نخبه‌های دوومیدانی قم در طرح ملی استعدادیابی

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم گفت: نخبه‌های دوومیدانی قم در هر دو بخش دختران و پسران درخشش امیدوار کننده‌ای در طرح استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی داشتند.
درخشش نخبه‌های دوومیدانی قم در طرح ملی استعدادیابی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا اسحاقی امروز اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که با بهره‌گیری از دانش بالای مربیان ارزشمند دوومیدانی قم بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم و انگیزه بالایی که این عزیزان در سنین پایه برای رسیدن به موفقیت از خود نشان می‌دهند، نوید بخش درخشش دوومیدانی‌کاران زیادی از قم در میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک‌های آینده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح استعدادیابی رشته دوومیدانی از سوی فدارسیون و هیأت‌‌‌‌های استانی به منظور ایجاد توسعه پایدار در این ورزش و همچنین جذب ورزشکاران دارای ظرفیت و توانمندی کسب افتخارات از میادین آسیایی، جهانی و المپیک رشته دوومیدانی انجام می‌شود.

دبیر هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم تصریح کرد: قرار است از سراسر کشور تعداد ۵۰ نفر از استعدادهای صد درصدی این رشته ورزشی انتخاب شوند و با هماهنگی‌های فدراسیون دوومیدانی برای کسب افتخارات آسیایی، جهانی و المپیک از سوی این فدراسیون مورد حمایت کامل قرار بگیرند.

وی با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح ملی استعدادیابی دوومیدانی با حضور نخبه‌های این رشته از استان‌های یزد، سمنان، گیلان، مازندران، همدان و مرکزی در تهران، بیان کرد: این مرحله با حضور تعداد 33 دانش‌آموز دختر منتخب از استان‌های قزوین، قم، البرز، تهران و زنجان انجام شد.

اسحاقی عنوان کرد: همچنین در این طرح تعداد 49 دانش‌آموز منتخب پسر از همین استان‌ها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران حضور داشتند و این مرحله از طرح با هدف شناسایی و انتخاب 100 نفر برتر صورت پذیرفت و هنجارهای مرحله پیش و تست‌های این دوره مورد ارزیابی نمایندگان آکادمی ملی دوومیدانی و فدراسیون قرار گرفت.

وی همچنین از برگزاری این طرح در دیگر استان‌های کشور مطابق با برنامه زمان‌بندی آکادمی ملی دوومیدانی خبر داد و اضافه کرد: استعدادیابی از بین نخبه‌های دوومیدانی استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی و گلستان به میزبانی شهر مشهد انجام پذیرفت.

دبیر هیأت‌‌‌ دوومیدانی استان قم بیان کرد: بعد از پایان مرحله سوم طرح ملی استعدادیابی دوومیدانی، تجزیه و تحلیل اقدامات انجام شده و همچنین ارزیابی عملکرد افراد منتخب مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده برترین‌ها در اردوی جدید حضور یابند.

وی با اشاره به دختران و پسران دوومیدانی‌کار حاضر در این طرح، افزود: تعداد ۱۶ دختر و پسرن ونهال استان در مرحله نهایی طرح استعدادیابی حضور داشتند، در بخش پسران مهدی رضایی، محمدعلی مرادیان، ارشیا بازوند، سیدعلی هاشمی، علی قاسم‌بابایی، علی محمدی، مهدی مقدمی و دانیال خواجه‌نوری بودند.

اسحاقی در پایان اظهار کرد: همچنین در بخش دختران آخرین مرحله طرح ملی استعدادیابی نخبه‌های دوومیدانی کشور به نمایندگی از قم زهرا رضایی، فاطمه کهن، فاطمه کارگر، سمانه برزگر، معصومه مونتوبتو، مریم عزیزی، خدیجه تراوری و فاطمه صفایی به سرپرستی معصومه باغبان حضور داشتند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb8gba.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما