سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 39091
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

دوره‌های آموزشی ویژه ازدواج برگزار شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ویژه جوانان در خصوص ازدواج برگزار شود تا با کارشناسی مباحث مربوط به ازدواج بررسی و در اختیار جوانان قرار گیرد.
دوره‌های آموزشی ویژه ازدواج برگزار شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی‌خواه در دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال جاری که با موضوع تقویت فعالیت‌ها و اقدامات کانون پیوند مهر دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: رسالت اصلی این کانون باید آسیب شناسی در زمینه عدم تمایل جوانان به موضوع ازدواج و همچنین گسترش فرهنگ آن باشد.

وی عنوان کرد: باید دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ویژه جوانان در خصوص ازدواج برگزار شده تا مباحث مربوط به ازدواج بررسی و دراختیار جوانان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: باید کانون پیوند مهر زمینه ازدواج و همچنین پیوند جوانان را فراهم آورد و به گونه‌ای رفتار شود که بی‌تفاوتی جوانان نسبت به امر ازدواج از بین برود.

ایرانی‌خواه با اشاره به مسائل پزشکی و ژنتیکی گفت: هر اندازه که سن ازدواج بالا برود از آن طرف فرزندآوری نیز مشکل بوده و چه بسیار زوج‌هایی که به این دلیل حتی بچه‌دار هم نمی‌شوند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این کانون باید ارائه تسهیلات ویژه برای زوج‌های جوان باشد تا بتوانند از طریق این تسهیلات در رفع بخشی از مشکلات موثر باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb8gbf.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما