يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 34041
عضو مجلس خبرگان رهبری:

امام زین العابدین (ع) با تبلیغات سنجیده و مدبرانه قیام کربلا را ماندگار کرد

قم نيوز : قم نگار: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رمز اصلی ماندگاری قیام امام حسین (ع) در کربلا تبلیغات سنجیده و برنامه ریزی‌های دقیق و مدبرانه و هوشمندانه امام سجاد (ع) در سال‌های پس از قیام کربلا بود که توانست به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
امام زین العابدین (ع) با تبلیغات سنجیده و مدبرانه قیام کربلا را ماندگار کرد
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌محمد واعظ‌موسوی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط امام سجاد (ع) در راستای ماندگاری و تداوم قیام اباعبدالله (ع) اظهار داشت: امام سجاد (ع) به‌عنوان یادگار کربلا امامی بود که بزرگترین مسئولیت را در پیام‌رسانی نهضت کربلا در کنار حضرت زینب (س) برعهده داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش مهم امام سجاد (ع) در تبیین قیام عاشورا افزود: امام سجاد (ع) برای نشر رسالت‌های واقعه عاشورا خطبه‌های آتشینی را بیان کرد. امام زین‌العابدین (ع) به تشریح اهداف اصلی نهضت عاشورا در کوفه و شام پرداخت و به این وسیله هم خود را به خوبی معرفی کرد و همچنین اهداف بنی‌امیه را افشا و آن‌ها را رسوا کرد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: امام سجاد (ع) پس از بازگشت از مدینه با تربیت شاگردان و تعلیم احکام نورانی و آسمانی قرآن در قالب ادعیه، به عنوان صحیفه سجادیه به عنوان منشور جاوید اعتقادات ناب فرهنگ اهل بیت (ع) توانست به خوبی تشیع را ماندگار کند.

وی عنوان کرد: امام سجاد (ع) با تربیت نسل‌های بعدی و معرفی واقعیت و محتوای ناب تشیع و اسلام به بهترین نحو ممکن مأموریت امامت و رهبری جامعه اسلامی را انجام داد و مسئولیت سنگینی که بر عهده داشت کمتر از شهادت در عرصه کربلا نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های امام زین‌العابدین (ع) در زمینه نشر معارف اهل بیت (ع) گفت: رمز اصلی ماندگاری قیام امام حسین (ع) در کربلا تبلیغات سنجیده و برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدبرانه و هوشمندانه امام سجاد (ع) در سال‌های پس از قیام کربلا بود که توانست به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb8gbf.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما