چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 29551
سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

دور جدید تمرینات صبای قم از ۶ فروردین‌ماه آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه نخستین دیدار صبا در سال جدید در قم برابر سپاهان برگزار می‌شود گفت: دور جدید تمرینات صبای قم از ۶ فروردین‌ماه آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات صبای قم از ۶ فروردین‌ماه آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی حیات‌پور اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال صبا پس از دیدار دوستانه برابر استقلال در تهران تعطیل شد و قرار است این تمرینات از روی ۶ فروردین از سر گرفته شود تا صبا آماده دیدار هفته بیست و چهارم خود شود.

وی افزود: تمرین صبا از روز پنج شنبه در ورزشگاه هلال احمر قم برگزار می‌شود و حدود یک هفته فرصت داریم تا تیم را مهیای بازی هفته بیست و چهارم برابر سپاهان در قم کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: برای دیدار برابر سپاهان، بازیکن محروم نداریم اما تعداد زیادی از بازیکنان ما در خطر محرومیت از بازی بعد قرار دارند که این بازیکنان شامل وحید علی آبادی، امید قربانی، جلال علی محمدی، روزبه چشمی، سعید مهدی‌پور، محمد امین آرام طبع، مسعود حق جو و هادی شکوری هستند.

حیات‌پور بیان کرد: مصدومیت بازیکنان صبا برطرف شده و بازیکنان صبا از این نظر مشکلی برای حضور در دیدار برابر سیپاهان ندارند و در صورت صلاحدید کادر فنی، نفرات مصدوم ما که به شرایط بازی رسیده‌اند می‌توانند برابر سپاهان به میدان بروند.

وی عنوان کرد: صبا این هفته تمرینات خود را در ورزشگاه هلال احمر قم برگزار می‌کند و از ساعت ۱۷ عصر روز شنبه ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم مقابل سپاهان اصفهان به میدان می‌رود در حالی که این مسابقه نخستین بازی رسمی صبا در سال جدید محسوب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: پیروزی صبا برابر استقلال در مسابقه پایان سال در تهران نشان داد که تیم ما کیفیت خوبی دارد و امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر صبا باشند تا صبا نتایج خوب گذشته را تکرار کند و به جمع تیم‌های بالای جدول برسد.

حیات‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زمان لازم برای تمرینات بعید است که تیم اردویی داشته باشد و پس از برگزاری تمرینات در قم به دیدار سپاهان می‌رویم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb8sb5.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما