دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 27751
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

طرح تاکسی زائر در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: طرح تاکسی زائر به مناسبت هفته حمل و نقل در دستور کار قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود.
طرح تاکسی زائر در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز ، مرتضی عزتی با اشاره به احداث مهمانسرای تاکسیرانی اظهار کرد: این میهمانسرا جنب سازمان تاکسیرانی با هزینه 250 میلیون ریال احداث شده است تا رانندگان و مدیرانی که از شهرهای دیگر مراجعه می‌کنند، خدمات دریافت کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مرکز فنی تخصصی(تعمیرگاه مجاز) در خصوص خودروهای تاکسی با مشارکت سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های بخش خصوصی زیر پوشش احداث شده است.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: این مرکز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و وسعتی در حدود 700 متر مربع آماده شده و فعالیت خود را شروع کرده است.
 
وی با اشاره به پروژه ورود تاکسی‌های سمند ef7 در طرح نوسازی گفت: تاکنون پنج دستگاه وارد شده و در صورت عدم بروز مشکل تا پایان دی ماه این تعداد به 100 دستگاه می‌رسد و تا هزار دستگاه تعویض ادامه دارد.
 
عزتی از توسعه ناوگان با ورود 117 دستگاه تاکسی خبر داد و افزود: در بخش توسعه ناوگان بیش از 50 دستگاه در تبدیل سواری‌های شخصی خطوط بین شهری استان(شهرها و بخش‌ها) اقدام می‌شود و طی آن سواری‌های شخصی به تاکسی تبدیل می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: 50 دستگاه خودرو تاکسی سمند ef7 در بخش تاکسی زائر وارد توسعه ناوگان می‌شود که اکنون تحقق این امر در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: این تاکسی‌ها با آرم و کدهای مخصوص و مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی به هر هتل اختصاص پیدا می‌کند و ایستگاه‌هایی اطراف حرم ایجاد می‌شود تا خدمات لازم را به زائران ارائه دهند.
 
وی یادآور شد: حدود 20 دستگاه تاکسی نیز به دو شبکه 1828 و 1838 اضافه می‌شود تا به نیازهای شهروندان پاسخ لازم ارائه شود.
 
عزتی خاطرنشان کرد: با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک قرض الحسنه مهر ایران وام‌های قرض الحسنه به رانندگان بخش توسعه ناوگان اعطا خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb8zb5.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما