شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 28679
امام جمعه قم:

ریشه بسیاری از مشکلات دنیا به صهیونیست‌ها برمی‌گردد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه شهر مقدس قم با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) ریشه بسیاری از مشکلات دنیا را متوجه صهیونیست‌ها دانست و اضمحلال قدرت‌های پوشالی را در پرتو اتحاد مسلمانان عنوان کرد.
ریشه بسیاری از مشکلات دنیا به صهیونیست‌ها برمی‌گردد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی این استان، با بیان اینکه اهل بیت (ع) برای سلامت ما خیلی نگران و دلواپس هستند، به روایتی از امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از شیعیان در باب سفری، از آن حضرت استخاره خواستند و ایشان به وی امر نکردند اما این فرد به سفر که اقتصادی هم بود رفته و مال زیادی کسب کرد و سپس خدمت امام رسید و ایشان تذکری دادند که شما در این سفر نمازتان قضا شد و این شر است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه سلامت ما مورد نظر و اهتمام اهل بیت (ع) است و می‌فرمودند «ما کشته می‌شویم تا شما بمانید و دینتان حفظ شود»، تصریح کرد: ما زیر نظر امام زمان (ع) و پرچم ولایت فقیه هستیم.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه حج نمادی از قیامت و قبر است، خاطرنشان کرد: وقتی فرد لباس احرام می‌پوشد یادی از قیامت است و باید اجتهادمان برای خدا باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه سجده‌های طولانی تسلیم خدا بودن است به بخشی از آثار جسمی و روحی سجده اشاره کرد و گفت: ثابت شده امواجی که در طول روز به ما منتقل می‌شود یکی از جاهایی که این امواج را از انسان می‌گیرد، سر بر روی خاک گذاشتن است.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات دنیا ریشه‌اش به صهیونیست‌ها برمی گردد، خاطرنشان کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال باز دست‌های مزدور در قالب هنر به ساحت مقدس پیامبر (ص) توهین کرد و ما عادتمان این است وقتی دشمنان ارزش‌ها را هدف می‌گیرند متحد‌تر می‌شویم و با این اقدامشان همه مشاهده کردند چه موجی از نفرت علیه آن‌ها به راه افتاد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcb90b5.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما