دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 49199
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت

برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 15 خرداد در قم

قم نيوز : قم نيوز: همزمان با سالروز قیام 15 خرداد، مردم قم با برگزاری راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام، یاد و نام شهدای این قیام خونین را گرامی داشتند.
برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 15 خرداد در قم
برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 15 خرداد در قم
به گزارش قم نيوز، همزمان یا سالروز یوم الله 15 خرداد مردم قم همانند سنوات گذاشته با برپایی راهپیمایی یاد و نام شهدای این قیام خونین را گرامی داشته و با آرمان های امام تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

بر اساس این گزارش راهیپمایان قمی پیش از ظهر امروز ابتدا در میدان روح الله قم و در جوار بیت امام راحل تجمع کرده و سپس رهسپار حرم مطهر حضرت معصومه(س) شدند.

شرکت کنندگان در این راهیپمایی با سردادن شعارهای مختلف ضمن محکومیت اقدامات استکبار جهانی در منطقه، حمایت خود را از ملت‌های مظلوم از جمله شیعیان یمن و بحرین اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان روزه دار قمی اعلام کردند که همچون 38 سال گذشته آماده دفاع همه جانبه از نظام اسلامی هستند و همانند قیام 15 خرداد در مسیر دفاع از نظام و رهبری آماده جانفشانی هستند.

نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار قم و جمع کثیری از مردم و مسؤولان در این راهپیمایی حضور یافتند.

شایان ذکر است راهپیمایان در پایان در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) تجمع کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb98ba.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما