پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 50179
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت 4 داور قمی در لیگ برتر فوتبال ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از قضاوت چهار داور این رشته در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
قضاوت 4 داور قمی در لیگ برتر فوتبال ایران
به گزارش قم نیوز، حسین چراغیان امروز، اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود و اتفاق مهم برای فوتبال قم این است که برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال استان، چهار داور از قم در لیگ برتر فوتبال قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته علی صفایی و رحیم حاجی‌لو به نمایندگی از داوران فوتبال استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت کردند، اما اکنون با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته و همچنین نمایش بسیار خوب استعدادهای داوری فوتبال قم، برای هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دو نفر دیگر به این جمع اضافه شدند.

چراغیان تصریح کرد: در فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور علی صفایی، رحیم حاجی‌لو، حسین زمانی و محمدعلی پورمتقی نمایندگان داوری فوتبال قم به شمار می‌روند و با توجه به علاقه، دانش و تجربه‌ای که این داوران دارند،‌ یقینا خیلی زود می‌توان انتظار پیوستن آنها به لیست بین‌المللی داوران فوتبال ایران را نیز داشت.

رئیس کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: این چهار داور فوتبال قم از روز چهاردهم تا هجدهم تیر ماه باید در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران واقع در شهرستان شهریار، دوره توجیهی داوران و کمک داوران پیش‌فصل رقابت‌های لیگ برتر را سپری کنند.

وی با بیان اینکه قضاوت این تعداد از داوران فوتبال قم در مسابقات بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج‌فارس برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال قم اتفاق می‌افتد، اضافه کرد: ما داوران بسیار خوبی در فوتسال نیز داریم که امسال در سطوح مختلف لیگ‌های این رشته قضاوت می‌کنند.

چراغیان در پایان اظهار کرد: فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز از این هفته رسما آغاز می‌شود و داوران فوتسال استان قم قضاوت خود را در این لیگ آغاز می‌کنند، ضمن اینکه دو نماینده فوتسال قم نیز از این هفته برابر حریفان به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb98bs.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما