پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 42989
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت ۸۵ درصدي احداث كمپينگ هاي فدك و غدير

قم نيوز : قم نیوز: مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت ۸۵ درصد احداث كمپينگ هاي فدك و غدير خبر داد.
پيشرفت ۸۵ درصدي احداث كمپينگ هاي فدك و غدير
به گزارش قم نیوز، عباس حلوايي زاده با اشاره به موقعيت جغرافيايي شهر قم و زائرپذيري آن، اظهار كرد: با توجه به اينكه سالانه شاهد حضور خيل عظيم زوار در شهر مقدس قم هستيم نياز بود تا كمپ‌هايي براي اسكان موقت زائرين فراهم شود.

مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم به آماده سازي و تجهيز بوستان هاي غدير و فدك به عنوان كمپ‌هاي اسكان موقت اشاره كرد و افزود: مجموعه بوستان فدك با زيربنايي ۳۵ هزار مترمربع و بوستان غدير با زيربنايي ۵۰ هزار مترمربع در حال آماده سازي به عنوان كمپ زائر هستند.

حلوايي زاده با تاكيد بر اختصاص اعتباري بالغ بر ۵ ميليارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به استان قم براي تكميل كمپ هاي غدير و فدك خاطرنشان كرد: اين پروژه شامل ساخت فضاهاي نشيمن، نمازخانه، سرويس‌هاي بهداشتي و... است كه تقويت روشنايي را نيز در بر مي گيرد.

وي با تاكيد بر اينكه تكميل اين پروژه‌ها بالغ بر ۸۵ درصد پيشرفت فيزيكي دارد، افزود: سعي داريم با تكميل امكانات اين پروژه را تا يكماه آينده به بهره برداري برسانيم.

مديركل هماهنگي و نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه سعي داريم با تكميل اين پروژه‌ها ظرفيتي فراهم كنيم تا زائرين مشكل كمتري براي اسكان اضطراري داشته باشند، خاطرنشان كرد: با تكميل اين دو پروژه مهم امكان جلوگيري كامل از استقرار چادرهاي زائرين در محدوده شهر خواهد بود و در اين مكان ها مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb99ba.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما