دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : 33079
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان با محوریت اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده در قم برگزار می‌شود.
نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، روح‌الله رمضانی اظهار داشت: با توجه به آغاز برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در قم و اجرای بخشی از برنامه بر پایه حوزه فرهنگی، فعالیت‌هایی در بخش خانواده، ورزش و فرهنگ در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان هفته تربیت بدنی به تناوب به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در همین راستا، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی زوج‌های جوان در قم برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشنواره تحکیم بنیان خانواده، ایجاد شور و نشاط در زوج‌های جوان و اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان گفت: این جشنواره در ۲ بخش فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود و زوج‌های جوان با حضور در این جشنواره در بخش فرهنگی در مسابقه کتابخوانی و نهج‌البلاغه شرکت می‌کنند.

رمضانی بیان کرد: در بخش ورزشی نیز مسابقات دارت، مینی گلف، پرتاب حلقه و تیراندازی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و این جشنواره قرار است عصر دوشنبه ۲۰ مهر در مجموعه فرهنگی ورزشی خورشید در قم برگزار شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان به حضور در این جشنواره از میان زوج‌های جوان باید از طریق سامانه پیامکی ثبت شده در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با ارسال نام و نام خانوادگی با موضوع شرکت در جشنواره در آن ثبت نام کنند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: برنامه‌های دیگری نیز در حوزه فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزش در نظر گرفته شده است که تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و مراسم غباروبی از مزار شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

رمضانی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و در محوری همسو با ورزش، طرح تجهیز اماکن ورزشی به کتابخانه مطرح شده است و قرار است ۲ فضای ورزشی در قم در ایام هفته تربیت بدنی به کتابخانه مجهز شوند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb9gbf.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما