سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 48569
منبع : خبرگزاری فارس

15 دلار پاداش کارمندان چینی برای هر یک کیلو کاهش وزن

قم نيوز : قم نیوز: مدیر یک شرکت مشاوره‌ سرمایه‌گذاری در شیان‌شهر چین به کارمندان خود برای هر یک کیلوگرم کاهش وزن، 15 دلار پاداش می‌دهد.
15 دلار پاداش کارمندان چینی برای هر یک کیلو کاهش وزن
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، بر اساس طرح پیشنهادی یک مدیر شرکت چینی، قرار است هر کارمندی که یک کیلوگرم وزن کم می‌کند، در ازای آن، پاداش نقدی و غیر نقدی دریافت کند که حداقل آن 15 دلار است.

"وانگ شوئبائو" مدیر یک شرکت مشاوره‌ سرمایه‌گذاری در شیان‌شهر چین است که پیشنهاد این طرح را داده و با اجرایی کردن آن تلاش می‌کند، انگیزه کارمندان را برای کاهش وزن و ارائه کار مفیدتر افزایش دهد.

قرار است، کارمندان این شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری، جایزه‌های مختلفی دریافت کنند که بخشی از آن نقدی و بخشی غیر نقدی است؛ بخش نقدی این رقابت‌ها، دریافت 100 یوآن برابر با 15 دلار به ازای هر یک کیلوگرم کاهش وزن است.

تغییر شرایط زندگی، افزایش تعداد افرادی که به شغل کارمندی روی آورده‌اند، پشت میزنشینی و بی‌تحرکی برای ساعات طولانی، همچنین پیروی از رژیم غذایی نامناسب موجب اضافه وزن بسیاری از کارمندان شده است.

مدیر این شرکت برای حفظ سلامتی کارمندانش و بهره‌وری بهتر آنها در شرکت، پاداش نقدی را  به عنوان جایزه اصلی در نظر گرفته است.

این برنامه که از ماه مارس اجرایی شده، جایزه‌اش بیش از نیمی از کارمندان را برای خوردن غذای سالم، ورزش کردن و کاهش وزن تشویق کرده است.

به گفته "وانگ" مدیر این شرکت، علاوه بر کارمندان، خود وی نیز از پشت میزنشینی و بی‌تحرکی دچار چاقی و اضافه‌وزن شده و همین سبب شده تا بی‌حوصلگی اجازه کار مفید را ندهد؛ از طریق این رویه جدید علاوه بر دستیابی به سلامتی و افزایش روحیه، همه کارمندان در یک رقابت سالم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb9sba.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما