سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 36869
رئیس بسیج فرهنگیان قم:

بیش از ۲۵۰۰ نفر از فرهنگیان قمی در دوره اقتصاد مقاومتی شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بسیج فرهنگیان قم گفت: مهم‌ترین موضوعی که در دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگیان بسیجی استان قم ارائه می‌شود، آشنایی فرهنگیان با اقتصاد مقاومتی است که بیش از ۲۵۰۰ نفر از فرهنگیان بسیجی استان قم در این دوره‌ها شرکت کردند.
بیش از ۲۵۰۰ نفر از فرهنگیان قمی در دوره اقتصاد مقاومتی شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، عباس روحی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج فرهنگیان استان قم اظهار داشت: از زمستان دوره‌های آموزش ضمن خدمت ویژه فرهنگیان بسیجی استان قم را آغاز کرده‌ایم که در ‌این دوره‌ها ۱۰۴ ساعت ‌برنامه آموزشی به فرهنگیان استان قم ارائه می‌شود.

رئیس بسیج فرهنگیان ‌افزود: برخی از دوره‌های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان ویژه مربیان حلقه صالحین برگزار می‌شود و همچنین مدیران و دبیران مقطع متوسطه اول و دوم از دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان استان قم بهره مند می‌شوند.

روحی با اشاره به لزوم توجه فرهنگیان به موضوع اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مهم‌ترین موضوعی که در این دوره‌ها ارائه می‌شود آشنایی فرهنگیان با اقتصاد مقاومتی است که بیش از ۲۵۰۰ نفر از فرهنگیان بسیجی استان قم در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نشر فرهنگ حسینی در جامعه یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد، عنوان کرد: بسیج فرهنگیان استان قم دوره معرفت و بصیرت حسینی‌ به مدت ۸ ساعت و هچنین دوره حکومت اسلامی و ولایت فقیه به مدت ۱۲ ساعت را برای فرهنگیان استان قم برگزار می‌کند.

رئیس بسیج فرهنگیان تصریح کرد: دوره پرسش و پاسخ اعتقادی برای فرهنگیان استان قم یکی از موضوعاتی است که بسیج فرهنگیان اهتمام جدی برای برگزاری آن دارد و تلاش می‌کنیم که این دوره به صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت فرهنگیان توسط بسیج فرهنگیان قم گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها تعمیق بنیه عقیدتی و بصیرتی فرهنگیان است تا به این وسیله در انجام وظایف و مأموریت‌های خود در طول سال تحصیلی موفق شوند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb9wbf.rhb00piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما