قم نيوز : قم نیوز: مسئول غرفه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ضمن تشریح فعالیت‌های این غرفه، از پاسخ گویی این پایگاه به حدود ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار پیامک‌ در سال ۹۴ خبر داد.
پاسخ گویی پایگاه دفتر آیت الله العظمی مکارم به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار پیامک‌ در سال ۹۴
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی صالحی مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در خصوص خدمات ارائه شده از سوی غرفه دفتر  آیت الله العظمی مکارم شیرازی در نمایشگاه بین المللی قرآن به بازدیدکنندگان، اظهار داشت: در این غرفه ما پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی را معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی بخش‌های مختلفی را دارا می باشد، گفت: پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید شامل متن کامل قرآن، ترجمه سلیس و روان حضرت آیت الله مکارم شیرازی و بحث تفسیر ایشان گنجانده شده و البته بخش‌های دیگری نیز از جمله پاسخ به شبهات و... نیز در این سایت پیش بینی شده است.

مسئول غرفه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه در این غرفه، بخش پیامک دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی نیز به بازدیدکنندگان از نمایشگاه معرفی کردیم، گفت: بخش پیامک دفتر این مرجع تقلید از بخش‌های بسیار فعال در زمینه پاسخ گویی به سؤالات شرعی، پاسخ گویی به شبهات و... است به گونه‌ای که در سال ۹۴، حدود ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار پیامک‌های مردم را پاسخ گفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در غرفه پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، پاسخ گویی به سؤالات شرعی را داشتیم که در تمامی ۱۵ روز بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به صورت میانگین روزانه به ۳۰ سؤال شرعی پاسخ گفتیم.

حجت الاسلام صالحی گفت: معرفی کتب قرآنی آیت الله العظمی مکارم شیرازی فعالیت دیگر ما در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود که بعد از معرفی آن‌ها، مرکز فروش خود در نمایشگاه که غرفه انتشارات امام علی (ع) در بخش فروشگاهی نمایشگاه بود را معرفی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نسبت به سال گذشته بهتر بود، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی رویکرد مثبتی به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دارند و به همین جهت امسال هم پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید در این نمایشگاه شرکت کرد.

مسئول غرفه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در پایان یادآور شد: مردم بازدید کننده از نمایشگاه از فعالیت‌های صورت گرفته در این نمایشگاه ابراز خرسندی می‌کردند اما در کنار آن انتقادی هم داشتند و آن اینکه فضایی که برای نمازگزاران قرار داده شده بود، به هیچ عنوان فضای خوب و مناسبی نبود و با جایگاه استراحت یکی شده بود؛ این مشکل برای نمازگزاران خانم بیشتر هم بود که ما این مشکلات مطرح شده از سوی مردم را به مسئولین نمایشگاه انتقال دادیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb9wbf.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما