دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 32719
"پنالتی تراکتورسازی مشکوک بود"

دایی: باید جام حذفی را فراموش کنیم

قم نيوز : قم نگار: سرمربی تیم صبای قم با بیان اینکه پنالتی تراکتورسازی مشکوک بود و یک پنالتی در حدود دقیقه ۱۵ روی محمد اوسانی گرفته نشد، گفت: جام حذفی برای صبا تمام شده و باید جام ‌را فراموش کنیم.
دایی: باید جام حذفی را فراموش کنیم
به گزارش قم نگار، علی دایی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: امروز در یک بازی پایاپای بازی را واگذار کردیم که هیچ یک از دو تیم بر دیگری برتری خاصی نداشت البته ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم و در بهترین موقعیتی که می‌توانستیم به گل برسیم یک پنالتی را از دست دادیم.

وی افزود: در مورد پنالتی تیم تراکتورسازی نیز شک و تردید وجود دارد اما این هم یک روی فوتبال است که در این بازی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم به ناگاه همه چیز تغییر کرد و تیم حریف بازی را برد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره انتخاب عبدالکریم اسلامی به عنوان پنالتی زن گفت: در تمرینات اخیر روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و اسلامی در پنالتی‌ها بهترین عملکرد را داشت، وی نه تنها در این مسابقه بلکه در سایر بازی‌ها نیز گزینه پنالتی زدن تیم ما است اما امروز پنالتی را خوب به سمت دروازه نزد.

دایی بیان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم زیرا جام حذفی برای صبا به پایان رسیده است و از فردا باید برای ادامه لیگ بر‌تر و موفقیت و نتایج بهتر در لیگ تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: از دست‌دادن محمد قاضی در نیمه نخست برای ما یک بدشانسی بزرگ بود، زیرا با حضور اسلامی و اوسانی در زمین، در دقایق پایانی مهاجم دیگری نداشتیم که به زمین بفرستیم و محمد قاضی نیز یک بازیکن موثر برای ماست که روی توپ‌های بلند برای ما کارایی دارد و می‌تواند در یک سوم دفاعی حرف بازی‌سازی کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره داوری بازی تصریح کرد: داور مسابقه فقط ۴ دقیقه وقت تلف شده گرفت در حالی که در نیمه دوم چند تعویض و در چند نوبت توقف بازی را شاهد بودیم و شما ببینید در صحنه‌ای که دروازه‌بان حریف اخراج شد، چقدر طول کشید تا وی از زمین خارج شود.

دایی خاطرنشان کرد: یک پنالتی در حدود دقیقه ۱۵ روی محمد اوسانی گرفته نشد و جام حذفی فرصت دوباره‌ای ندارد که یک داور بخواهد با یک اشتباه تیمی را حذف کند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb9zbf.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما