يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 39749
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تمهيدات شهرداري منطقه ۵ در ليالي قدر

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۵ قم گفت: بررسي و كنترل ترافيك، اجراي راه بند و گاردريل، شستشوي معابر، استقرار سرويسهاي بهداشتي و سياه پوش كردن سطح منطقه ، استقرار ايستگاه هاي شارژ تلفن همراه از عمده فعاليتهاي اين منطقه در شبهاي قدر است .
تمهيدات شهرداري منطقه ۵ در ليالي قدر
به گزارش قم نیوز، احمد تركمن افزود: با توجه به استقبال مردم از مراسم شب هاي قدر در مسجد مقدس جمكران و لزوم اتخاذ تدابير خاص، شهرداري منطقه ۵ اقدام به تمهيدات ترافيكي و خدماتي در ليالي قدر درمحدوده  مسجد مقدس جمكران نموده است.

وي بيان داشت : ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بخصوص زائرين در برنامه ها و مراسم مذهبي همواره دغدغه شهرداري منطقه۵ بوده و با اقدامات انجام گرفته در خصوص مسائل خدماتي ، ترافيكي و پاركينگ ها در خصوص مراسم شب هاي قدر آماده ارائه خدمات به شهروندان و زائرين هستيم.

تركمن در خصوص تامين روشنايي پاركسوارهاي مورد استفاده در شبهاي قدر افزود: پيگيري ها و همكاري خوبي با شركت برق صورت گرفته و انشاالله در اين خصوص نيز مشكلي نخواهيم داشت .

شهردار منطقه ۵ با اعلام مسدود نمودن معابر مسكوني جنب كمپ مترو از عدم هدايت مسير ترددي به بافت مسكوني خبر داد و گفت: در سالهاي گذشته اين امر باعث نارضايتي ساكنين مي شد كه با مشخص نمودن مسير هاي جايگزين، در صورت لزوم گره هاي ترافيكي ايجاد شده به اين معابر هدايت خواهند شد.

وي در ادامه از آمادگي كامل پاركسوار ها خبر داد و اظهار داشت : با اجراي با رريزي ، تسطيع و كوبش و مازوت پاشي محل هاي مورد نياز پاركسوارها در مراسم شبهاي قدر در خدمت شهروندان و زائرين مي باشد.

تركمن در پايان از سياه پوش كردن و نصب بنرهاي مناسبتي، نصب بنر هاي راهنماي مسير و ورودي هاي پاركسوارها به همراه استقرار نيروهاي خدماتي، به صورت ۲۴ ساعته جهت نظافت اطراف مسجد مقدس جمكران به همراه ماشين آلات آبپاش و جمع آوري زباله را بخش ديگري از اين اقدامات عنوان كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb9zbf.rhb9apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما