چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 28624
در نخستین روز دهه فجر؛

بیت امام خمینی (ره) در قم گلباران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه ۱۲ بهمن در حرم حضرت معصومه (س) برنامه‌ای با محوریت نیروهای مسلح برگزار می‌شود گفت: بیت امام (ره) در قم گلباران می‌شود.
بیت امام خمینی (ره) در قم گلباران می‌شود
به گزارش قم نیوز ، نصرت الله لطفی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی استان قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزارشد با اشاره به با تاکید به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه اظهار داشت: ما در هر زمانی که قرار داریم باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و به بصیرت افرایی نسل جوان بپردازیم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری باشکوه دهه فجر افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با 24 کارگروه در عرصه‌های مختلف برای گرامیداشت دهه فجر ورود پیدا کرده است تا ایام الله دهه فجر باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.
 
لطفی با تاکید بر آگاه کردن نسل جوان از اقدامات رژیم شاهنشاهی بیان کرد: ما باید نسل جوان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم چون دشمنان در پی موجه و مثبت نشان دادن چهره رژیم شاهنشاهی هستند.
 
وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر استان قم عنوان کرد: 12 بهمن در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) برنامه‌ای با محوریت نیروهای مسلح و با فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی برگزار می‌شود و پس از حضور در حرم حضرت معصومه (س) به سمت بیت امام خمینی (ره) رفته و آنجارا گلباران می‌کنیم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها و گلباران و عطر افشانی مزار شهدا را در دهه فجر داریم و 21 بهمن ماه نیز ندای الله اکبر سر خواهیم داد، تلاش می‌کنیم تا این اقدامات بستر مناسبی برای برگزارای باشکوه 22 بهمن باشد و به این وسیله دشمن ناامید شود.
 
وی با اشاره به برنامه‌های استان قم در سال روز رحلت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روز شنبه و هم زمان با سال روز رحلت کریمه اهل بیت (س) در ساعت 9 صبح در بیت النور گرد هم می‌آئیم و پس از آن به سمت حرم حضرت معصومه (س) حرکت می‌کنیم وا می‌دواریم مسئولان استانی برای با شکوه برگزار کردن این مراسم همکاری مناسبی داشته باشند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcba0b5.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما