?>?> مدیریت حوزه‌های خواهران توسعه مرکز داده امین را دنبال می‌کند | قم نیوز
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : 36634
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

مدیریت حوزه‌های خواهران توسعه مرکز داده امین را دنبال می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور گفت: توسعه مرکز داده اینترنتی امین را دنبال می‌کنیم و امیدواریم بخش‌های مختلف نظام که در حوزه ارتباطات به دستاوردهای مناسبی رسیده در این امر مشارکت داشته باشند.
مدیریت حوزه‌های خواهران توسعه مرکز داده امین را دنبال می‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز داده اینترنتی امین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم ایران داشته است، اظهار کرد: ستاد مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با ۱۰ هزار مبلغ سازمان یافته و گروه‌های مختلف پژوهشی و آموزشی در استان‌های مختلف کشور فعال است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌های دینی است، اضافه کرد: کوثر نت مقدمه‌ای برای حضور گسترده خواهران طلبه در فضای مجازی بوده که خروجی آن تاسیس صدها شبکه مجازی در عرصه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با بیان اینکه بسیاری از دروس حوزوی به صورت مجازی به خواهران طلبه ارائه می‌شود گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه رسالت‌های مورد نظر شورای عالی فضای مجازی را دنبال می‌کند تا بتواند در تسریع اهداف نظام مشارکت کنند.

وی از جایگاه علمی طلاب خواهر یاد کرد و گفت: این افراد توانسته آموزه‌های دینی را به اقشار مختلف جامعه اسلامی انتقال داده و در برپایی مراسم‌های فرهنگی و مذهبی مشارکت مناسبی داشته باشند.

جمشیدی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در مرکز داده اینترنتی امین خاطرنشان کرد: به منظور رسیدن به اهداف بلند آموزشی و پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران توسعه مرکز داده اینترنتی امین را دنبال می‌کند که امیدواریم بخش‌های مختلف نظام که در حوزه ارتباطات به دستاوردهای مناسبی رسیده‌اند در این امر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcba0bf.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما