يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 22134

۳ بازیکن تیم ایثار قم به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند

قم نيوز : قم نیوز: ۳ بسکتبالیست تیم ایثار قم به منظور شرکت در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان دعوت شدند.
۳ بازیکن تیم ایثار قم به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند
به گزارش قم نیوز، عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده با اردوی تیم ملی را اعلام کرد که بر این اساس تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که سابقه دو نایب قهرمانی پی در پی در سوپرلیگ کشور را در کارنامه دارای ۳ سهمیه در این فهرست است.

در نخستین مرحله تمرینات آماده سازی، ۲۲ ورزشکار از ۱۱ استان کشور فراخوانده شدند تا آمادگی‌های لازم را برای مسابقات جهانی که دهم تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، کسب کنند.

محمد محمدنژاد، حسن عبدی و محسن طلوعی سه ملی پوش تیم ایثار هستند که از اول تا هشتم اردیبهشت ماه در اردوی تیم ملی کشورمان حضور پیدا می‌کنند.

محمد‌نژاد بازیکن قمی و عبدی و طلوعی بازیکنان غیر بومی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم هستند که نقش پر رنگی در نایب قهرمانی این تیم در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور رد سال ۹۲ داشتند.

بسکتبالیست‌های تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی و کمال عشق، مربی تیم ملی انجام می‌دهند و حسن لاچینی به عنوان مربی بدن ساز و سیدکاظم حسینی نیز به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارد.

مرحله نخست از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای اعزام به مسابقات جهانی، از یکم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مسابقات جهانی نیز با قرعه کشی این بازی‌ها در فروردین ماه مشخص شده‌اند و تیم کشورمان در گروه دوم این بازی‌ها که در کره جنوبی برگزار می‌شود با تیم‌های هلند، اسپانیا و ژاپن همگروه شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcba8b5.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما