چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : 21964

هدف مبتکر صعود به لیگ بر‌تر فوتبال قم است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال مبتکر قم گفت: هدف تیم فوتبال مبتکر صعود به لیگ بر‌تر فوتبال قم است و باید در مسابقات آینده امتیازات لازم را به دست آوریم.
هدف مبتکر صعود به لیگ بر‌تر فوتبال قم است
به گزارش قم نیوز، مهدی بیگلری پس از پیروزی تیمش برابر پیام در لیپ دسته اول فوتبال قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این مسابقه دو نیمه متفاوت داشتیم و توانستیم با تغییراتی که در نیمه دوم در ترکیب تیم و آرایش تیمی ایجاد کردیم برنده بازی باشیم.

وی گفت: علی قربان مدافع آخر تیم ما در این بازی مصدوم بود و از ابتدا از وی استفاده نکردیم و عدم حضور وی در میدان سبب شد هافبک‌های میانی ما بیشتر به کار دفاعی بپردازند و میلی به هجوم نشان ندهند.

سرمربی تیم فوتبال مبتکر قم افزود: با توجه به نمایش ضعیفی که در نیمه نخست داشتیم، در نیمه دوم علی قربان را با وجود مصدومیت به میدان فرستادیم و خوشبختانه با حضور وی، هافبک‌های میانی توانستند در کار هجومی بهتر کار کنند و فشار زیادی روی خط دفاعی پیام بیاورند.

بیگلری بیان کرد: در فوتبال تنها مالکیت توپ پیروزی نمی‌آورد بلکه وقتی مالکیت توپ را در اختیار می‌گیرید باید بدانید که می‌خواهید با توپ چه کنید و فکر می‌کنم تیم حریف با وجود اینکه در دقایقی توپ را صاحب می‌شد اما نمی‌توانست از مالکیت خود استفاده کند.

وی ابراز کرد: هدف مبتکر صعود به لیگ بر‌تر فوتبال قم است و تیم را برای صعود به لیگ بر‌تر بسته‌ایم اما باید در هفته‌های آتی هوشیار باشیم و امتیاز از دست ندهیم.

سرمربی تیم مبتکر تصریح کرد: در ابتدای فصل مشکل بدنی داشتیم اما رفته رفته از نظر جسمانی شرایط بهتری پیدا کرده‌ایم ضمن اینکه قرار است برای رفع ضعفمان در پست دروازه‌بان، یک بازیکن جدید جذب کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcba9b5.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما